Terug naar overzicht
de mijne heeft een zwak voor horloges. Dus de avond voor den trouw (net voor ik bij men ouders ga slapen), krijgt hij er éné van mij met onze trouwdatum in gegraveerd...
wij trouwen ook op mijn ventje z'n verjaardag, het jaar dat ik mijn nieuwe voordeur krijg ;-) dus een combinatie van ons tweetjes ...wij wonen al 5 jaar samen en trouwen pas in de namiddag, wij slapen dus de avond voor ons huwelijk wel samen en ik wil voor zijn verjaardag 's morgens een lekkere ontbijtkorf met cava en zo bestellen. samen gezellig genietend wakker worden, lijkt me wel een fijne manier om zijn verjaardag te vieren en onze dag te beginnen
ik geef mijn verloofde een magazine cadeau van een boudoirshoot van me... is wel een heel intiem geschenkje dus:-)
Hey.Wij trouwen op 24 mei en de 25e is mijn ventje jarig. Gezien hij jarig zal worden tijdens het avondfeest zal ik aan de dj vragen of we met zn allen een liedje ofzo kunnen zingen. Ben er ook nog niet helemaal aan uit... Groetjes
ik heb de mijne als kadootje, gegraveerde manchetknopen gegeven met zijn initialen in
Aangezien wij net voor het einde van het jaar trouwen, en we anders altijd met kerst een kalender aan elkaar geven (zoiets van bij de standaard boekhandel), heb ik voor hem met allemaal steekkaarten in een doosje een kalender gemaakt, alles met de hand gedaan, elke dag een tekening van de datum, en telkens ofwel iets over die dag zelf, wat er ooit is gebeurd, ofwel een algemeen weetje. En dan is december (omdat we mekaar dan hebben leren kennen en ook gaan getrouwd zijn) de melige maand (waarom ik van je jou). Maar ik heb behoorlijk wat tijd over op m'n werk, en ik ben er al mee bezig van in juli. Nu is het eind in zicht, ik denk nog een dagje werk :-)
ik zou graag voor mijn toekomstig ventje een dansact doen, wegens ik graag dans en nooit persoonlijk dans en altijd verlegen ben. Ben ik dus van plan om alles stiekem achter zijn rug in elkaar te steken. Hij is ook een grote fan van porshes en zou ik graag eentje huren dat hij ermee kan rijden. Natuurlijk hoop ik dat hij dit nooit leest want anders is mijn verrassing om zeep
kan ik mijn bericht later eigenlijk wissen?