Terug naar overzicht
Ik ben van plan om van mijn jurk een korte strapless jurk te laten maken voor op vakantie.Verkopen is moeilijk en anders hangt hij toch maar in de kast te hangen.Ik ga dit gewoon bij een naaitatelier vragen wat de mogelijkheden zijn.
ik ben dit toch ook van plan om te doen ze...zou misschien zelfs in de trouwwinkel waar het kleedje van komt vragen...
GEK dat durf ik niet haha The dress is zo mooi Maar ik begrijp het wel anders hangt t toch maar in de kast.Maar ik krijg het niet over mijn hart om mijn jurk te verknippen
Hallo,Mijn moeder heeft dat vroeger ook met de hare gedaan. Van het afgeknipte stuk had ze dan zo'n kap voor boven de wieg gemaakt. het leuke is dat ik nu in haar jurk kan en ook de kleinkinderen hebben al heel veel gespeeld in haar kleed. De stof was wel damast en dat kan je zelfs in de kookwas doen en zo heeft dat al 50 jaar doorstaan...Bij Youniek (Turnhout) zeiden ze ook dat ik mijn jurk kon laten inkorten of zelfs verven. Ik heb er uiteindelijk mijn kleed niet gekocht maar vond dat ook wel een leuk idee.
Ik ga dit laten doen en ik zeg dit niet tegen mijn aanstaand. Op onze 1ste huwelijksverjaardag ga ik dat omgevormde kleedje dan dragen
Ik vind het wel een leuk idee. Mijn kleed zal niet echt lukken in een ingekorte versie dnek ik maar misschien is verven wel een optie.
Mijn man is nog niet echt te vinden voor het idee. Hij vindt het zonde om dat prachtige kleed te verknippen. Hij zou het eerder bewaren tot ik er op een dag misschien niet meer in kan. Dan is het minder zonde om er iets anders van te maken. Dus het zal voorlopig nog even blijven hangen.