Terug naar overzicht
Hey Dorien, wij trouwen op dezelfde dag :-)... Dit is bij ons al in orde...FeestzaalFotograafVervoerRingenPastoorGemeentehuisKleedJuwelenSchoenenhalf misboekje ;)Dit moeten we nog doen:ThemaMenuKostuum BruidegomUitnodigingenkledij bruidkindjes (6 in totaal)bloemenkaarsringkussentjeHoe ver zitten jullie?GroetjesDeborah
ik trouw ook op dezelfde dag, maar ik zit duidelijk nog wat achter :')geregeld:feestzaal (+dj, + traiteur)kerkjuwelenhalf (mee bezig dus):misboekjeuitnodigingenbloemengastenboekwordt deze maand nog vastegelegd/geregeld/definitief besteld:ringentrouwkleed (normaal gezien)gemeentehuisnog helemaal niets gedaan:schoenenkostuummenu (kan ook pas na januari)...maar we hebben ook geen bruidskindjes of speciaal vervoer gepland
Hey,wij trouwen op 20/4. Er ligt nog niet veel vast, maar we plannen ook maar een kleine trouw (enkel wettelijk).Vrijdag zijn we voor zalen gaan zien. Deze week prijzen vergelijken. En als dat vastligt, vindt m'n wederhelft dat we verder kunnen met de rest. :-)
Wij trouwen ook op 20/04, tot nu toe geregeld; stadhuis (15/3)-kerk-priester-kleed-ceremoniemeester(vriendin)-fotograafhalfgeregeld: zaal (optie, we wachten nog af want we vergelijken met een externe traiteur)we zijn al begonnen met de mis, (heel voorzichtjes) en met de praktische uitwerking van de dag beginnen ook de ideetjes binnen te stromen... een dezer willen we definitief zaal vastleggen en dj kiezen. Ik heb niet het gevoel dat we mega achter staan, ik vind het leuk om op het gemak verder voor te bereiden... de teller wijst sten slotten nog 165 dagen aan hé...Groetjes en succes hé!Sofie
Hallo Deborah,Ik zie in je lijstje nergens de muzikale omlijsting vermeld. (tenzij dit reeds in de feestzaal of viering is inbegrepen) Mocht je hierin nog geen beslissing hebben genomen, kan je gerust eens op onze pagina en website komen kijken. We bieden verschillende formules aan voor zowel het feest als de viering, met live muziek/zang, met DJ, of een combinatie van beide. Contacteer ons maar gerust als je meer info wenst. Groetjes, Xavier & Ingrid Love Mission www.lovemission.be 0475 414541
Hallo Deborah,Ik zie in je lijstje nergens de muzikale omlijsting vermeld. (tenzij dit reeds in de feestzaal of viering is inbegrepen)
Mocht je hierin nog geen beslissing hebben genomen, kan je gerust eens op onze pagina en website komen kijken. We bieden verschillende formules aan voor zowel het feest als de viering, met live muziek/zang, met DJ, of een combinatie van beide. Contacteer ons maar gerust als je meer info wenst.
Groetjes,
Xavier & Ingrid
Love Mission
www.lovemission.be 0475 414541
HeyWij hebben enkel een wettelijk huwelijk, dus kerk en al wat er bij komt kijken is niet van toepassing. Wat we al hebben:- Trouwkleed- Juwelen- Visagiste en kapper- Zaal- Traiteur- Vervoer- Fotolocatie (met de papierwinkel bezig, maar komt wel in orde)- Gemeente- Eten 's middags- DJ- Bloemen- GastenboekNog te doen: - Uitnodigingen (aan bezig)- Ringen- Enveloppendoos (nog te maken) - kleine decoratie- kleren van mijn partnerVerder is er niet zo gek veel meer denk ik.
Hey,bij ons is al volgende geregeld (wij trouwen ook enkel voor de wet)- feestzaal- fotograaf- dj- trouwkleed- vervoer- uur en datum gemeentehuis- visagiste- uitnodigingen (moeten wel nog gedrukt worden)- gastenlijst ligt volledig vast (mits last-minute wijzigingen)nog to-do :- ringen- kledij bruidegom en kids- schoenen en accessoires voor mij- bruidboeket + vilten bloem als ringkussen- menu vastleggen + kaarten drukken- enveloppen schrijven- enveloppendoos (heb ik al maar moet nog versierd worden)- kapper- notaris- bruidstaart- en dan nog wat kleine dingen maar zou eens op mijn lijstje moeten kijken Groetjes
Hallo,Wij trouwen ook op dezelfde dag. Dit ligt al vast bij ons:- feestzaal (+ menu)- vervoer- dj- kerk/priester (+ misboekje)- bruidsjurk en juwelen - visagiste/kapper- stadhuis- ceremoniemeester- fotograaf- trouwringen- huwelijkslampje- thema zit in ons hoofd, moeten we nog uitwerken- enveloppendoos- gastenlijst (normaal gezien geen wijzigingen meer)Dit moeten we nog doen:- schoenen- kostuum en schoenen bruidegom- kledij bruidskindjes- huwelijksreis- bloemen- ringkussen- fotolocatie- uitnodigingen (al een proef-versie)- bedankjes- gastenboek- notarisGroetjes
Wij trouwen ook in april!Hier vordert het ook wel, maar geen paniek als dat bij jou niet zo is.Ik merk zelf dat ik er ook 'met momenten' harder aan werk en dan weer erg opschiet, en andere momenten volledig stil lig.Hier is in orde:- zaal-dj-fotograaf -stadhuis ondertrouw- kerk-ceremoniemeester-vervoer-kleed + schoenen bruid- ontwerp uitnodigingen-enveloppendoos en gastenboek zelf gemaakt-misviering (enkel layout boekje nog niet)-draaiboekWij moeten vooral nog veel praktische dingen doen, zoals uitnodigingen (zelf maken), misboekjes (zelf maken), kostuum bruidegom, bloemen.Ook moeten we nog eens terug langsgaan bij de zaal voor de menu en bij de pastoor voor de definitieve misviering.De ceremoniemeester neemt sommige kleine dingen zoals ringkussentje, witte lintjes voor aan de auto, ... wel al uit onze handen.Het thema en de tafelindeling moeten we nog doen.Voor kapper en make-up heb ik nog niemand.
hey wij trouwen 20/04/2013 :Wat al gedaan is :FeestzaalFotograafVervoerRingen besteld maar nog terug voor andere maat te passenPastoorGemeentehuisBruidsjurkJuwelenSchoenenbijna klaar misboekje dan nog aan de pastoor eerst tonen!!Menu Kostuum Bruidegom Proefdruk uitnodigingenenveloppedoosProefkapsel maar ga nog ééntje proberenDit moeten we nog doen:Notaris als dit nodig is gaan eens informerenUitnodigingenkledij bruidkindjes bloemenkaarsgastenboek of iets anders ...en nog een idee zoeken voor de ringen wil geen gewoon kussen ...Tafelversiering voor thuis groetjes
Hey Miranda,Misschien een ideetje voor de ringen:een bloem waaraan je de ringen aan de blaadjes hangt of een mooi takje dat je aan elkaar knoopt waar de ringen aanhangen.
Hey Dorien lijkt me leuk ; maar mijn dochtertje is dan juist 2jaar en half en denk dat ze niet zo voorzichtig zal zijn we zouden haar een rieten mandje geven met een klein fifi hondje in, dus was aan het denken om een stoere hond 30cm die van FiFi voor mijn zoon van 5 kan je de ringen aan vast maken.of lijkt dat wat te zot , ik blijf twijfelen??