Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Vilten Bruid / Corsages

5-11-2012 15:30:22
Hier ben ik weer :-)
Het ene moment ben ik helemaal niet met het huwelijk bezig, op een ander moment doe ik niets anders dan opzoeken...

In mijn zoektocht naar ideetjes voor mijn bruidsboeket kwam ik op de website (dankzij dit forum) van De Vilten Bruid. Joepie, ook mijn toekomstige vond het een goed idee om hier een bruidsboeket te bestellen!!

Maar dan kwam het volgende knelpunt: de corsages. Reactie van mijn toekomstige "ik vind die bloemen maar niets" :-). Typische reactie waarschijnlijk... Daar kwam dan ook nog bij dat hij de corsages van op de website van de vilten bruid ook niet 100% zijn ding vond, uiteraard heeft hij totaal geen idee van wat hij dan wel wil!!
Heeft iemand ideeën ivm originele corsages (niet de traditionele bloem), voorstellen/voorbeelden/DIY/websites/foto's/...

Alvast bedankt!

Groetjes,
Dorien

Dorien
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1119

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik5-11-2012 15:40:16

wij hebben buttons met
bruid
bruidegom
moeder bruid
vader bruidegom
getuige bruid
... ook allemaal met onze huwelijks datum erop

je kan deze in alle kleuren krijgen dat je maar wil , eigen tekst en tekening

Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik5-11-2012 16:26:01

Leuk idee, heb jij er zelf ook 1 op?
Waar heb je ze besteld?

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik5-11-2012 19:48:28

ja ik en mijn verloofde hebben er ook 1

ik heb ze gewoon bij de drukkerij besteld bij ons in de buurt

dit is zijn hun gegevens

University press

Leegstraat 15
9060 Zelzate
België

Tel: 09 342 72 25
info@universitypress.be
www.universitypress.be

hopelijk ben je er wat mee :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...