Terug naar overzicht
hoi ik heb dit gebruikt en laten maken via vsitaprint op zon kartonen reclame bord kweet niet van waar je bent maar anders mag je het gratis komen halen hoor tis zwart bruin met lime groene letters ga opzij hier komt de bruid ev foto kan ik ook geven je moet ma email geven
wij zijn ook van plan om dit te gebruiken! Alleen weet ik nie goed hoe of wat, dus volg ik dit mee op!Tima, zou je mij de foto ook kunnen doorsturen, heb ik er ook een ideetje van.deborina3@hotmail.comMerci
Hoi Tima,Ik ben van RoeselareViVictoria@hotmail.beAlvast bedankt
hey tima,kan je mij naar mij het ook ev doormailen zit ook met zoiets in men gedachten grtjs alvast bedanktlotje.michael@skynet.be
Zou je het ook alvast naar mij kunnen mailen lijkt me super leuk om te doen!
Owja mijn email adres zou handig zijn eh hihihihi camassalorena1@gmail.com Dank je wel alvast!!
Ik wil dit ook doen en heb aan mijn papa, die nogal een handige en creatieve harry is, gevraagd om dit te maken omdat dat het moment van binnenkomst samen met hem nog wat specialer maakt als hij dat zelf gemaakt heeft :-)
Ik heb het ook laten maken via etsy. Bij Our Hobby to Your Home ik heb 55 dollar betaald. het is zeer mooi kben echt content, zeer vriendelijk mensen. Bij ons zijn de letters in het goud, en op de achter kant staat and they lived Happily Ever After met de datum en onze namen en dat kunnen we nog gebruiken voor de foto's.
Ik was ook al aan zo een bord aan het denken. Maar ik twijfel toch nog aangezien mijn neefje tegen dan 10 jaar is. Is dit dan al niet wat te onozel voor zo een stoere jongen? Of hoe oud zijn de kindjes bij jullie die dit zouden dragen?
@ marijkeDe kindjes bij ons zijn 4 & 5 jaargroetjes
delano was 3,5 op dat moment
Ja dan kan ik dat een jongen van 10 misschien toch niet meer aandoen :)
bwa ik vind van wel zolang dat het geen mini bordje is of zo . of tis dat je een hele coole manier vind om de ringen te dragen ooit eens zien hangen aan een basketbal (wel allemaal basketters daar thuis ) maar anders zijn er niet te veel taken dat je iem kan geven e om ze er in te betrekken . nu aan 10 kunnen ze wel al een mooi tekstje voorlezen
We zitten met 3 vrij grote bruidskindjes. Tegen dan zijn ze 11, 10 en 9. Het meisje van 11 ga ik zowiezo vragen om te lezen. Het meisje van 9 zou ik de ringen laten doen. En dan de jongen van 10 mag helpen bij de kaars. Maar ik zocht dus nog iets om binnen te komen. Meisjes kan je gelijk op welke leeftijd altijd wel bloemblaadjes laten strooien vind ik. Maar die jongen... Dat wordt nog moeilijk :-)
@ MarijkeHet is maar een idee, maar als de heren van de suite een hoed hebben, zou ik die jongen in hetzelfde pak steken met de hoed dan wel degelijk op zijn hoofd ( dit is meestal decoratie) en zo een wandelstok en verder eigenlijk niets.
ik ben in een creatief atelier bezig met wegwijzerborden:scilderde ze heeel licht taupe en de bellettering frambozenrood _ "THIS WAY TO THE WEDDING " ;;;1 M OP 40 CM " de weg van ons hart"en nu ga ik er nog 1 maken voor aan de voordeur " hier wacht de bruid"