TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
30-9-2007
|
2-10-2006 23:12:13
Dag Lobke,
Wij zijn voor de forfait gegaan. Forfait tijdens eten bedraagt 9 EUR en voor tijdens het avondfeest 11 EUR. In totaal zijn wij voor de ganse avond dus 20 EUR persoon kwijt. Forfait geldt tot 3 uur snachts. Nadien komt er per aanwezige persoon nog een forfait van 3 EUR bij. Wij gaan echter vragen om na 3 uur per consumptie te betalen omdat er dan niet meer zo heel veel gedronken wordt (alè da denken wij toch)
groetjes Ann
|
|
Ann
30-9-2007
|
2-10-2006 23:13:25
PS onze aperitief zit er nog wel niet bij en die bedraagt 4 EUR per persoon
groetjs Ann
|
|
Lieve
1-9-2006
|
3-10-2006 7:34:41
Hey,
wij hebben gekozen voor een forfait, om de simpele reden dat je dan op voorhand precies weet wat de dranken je gaan kosten. De meeste mensen hebben niet veel gedronken, maar dat vinden we niet zo erg. Wij hebben graag zekerheid.
In ons geval zijn er een heleboel mensen vertrokken na de openingsdans en toen hebben we wel opnieuw laten tellen, want anders betaal je per persoon aanwezig aan het begin van de avond.
Inderdaad, ik denk dat de stukprijs interessanter is als je genodigden niet te veel drinken.
Groetjes, Lieve
|
|
Debra
11-8-2006
|
3-10-2006 12:42:33
Hoi,
Wij hebben ook voor een forfait gekozen want zo weet je perfect wat je feest gaat kosten en kom je niet voor verrassingen te staan. Onze dansforfait tijdens het avondfeest was 9 euro:persoon en ik ben zeker dat de feestzaal er niets aan over heeft want er is veel gedronken en vooral Leffes en Duvels en als ik zag dat een Leffe en Duvel 3,5 kosten per consumptie dan ban ik zeker dat we goed gekozen hebben. Ik wist op voorhand dat er veel ging gedronken worden.
Debra reeds 53 dagen getrowud
|
|
saskia
7-9-2007
|
3-10-2006 14:12:06
wij kiezen ook voor een forfait om zekerheid te hebben die kost ons voor receptie 4euro, tijdens eten 10 euro en na openingsdans 8 euro, dus 22 euro van begin tot einde per persoon aan drank... valt goed mee vind ik hoorde van vrienden dat ze naar een trouw geweest waren waar ze geen forfait hadden maar na openingsdans was er enkel nog gewoon bier en frisdrank te verkrijgen, dus geen wijn, zware bieren ed, om de kosten te drukken... dan heb ik toch liever forfait zodat iedereen kan drinken wat hij wil ganse avond
groetjes sas 677
|
|
Katrien
18-8-2007
|
6-10-2006 14:06:11
Wij gaan ook voor'n forfait voor de zekerheid...
|
|
Véronique
3-6-2006
|
7-10-2006 17:28:57
Wij hebben bewust niet gekozen voor de forfait. En eerlijk gezegd waren wij daar zeer blij om. Het forfait was namelijk 17 euro en maar tot 1u. Onze gasten waren geen zware drinkers en de rekening viel dus goed mee. succes Véronique 3/6/6
|
|
Ilse
12-5-2007
|
16-11-2006 15:16:04
Wij doen geen forfait tijdens de recepties en het eten (omdat er dan toch altijd een vast aantal glazen zijn... en met forfait zouden we zeker teveel betalen) Voor het avondfeest zullen we wel met forfait werken (bij ons is dit tot 5uur en bedraagt 10 EURO) omdat er wel redelijk wat goeie drinkers tussen zitten...
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
daniel
14-6-2008
|
21-11-2006 20:19:43
maar gaan de mensen van de zaal dan niet bewust minder rondgaan om drinken te geven? want k'zou ook niet willen dat iedereen hoeft te bedelen om nog een glaasje wijn...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|