Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tijdsschema

5-11-2012 17:33:45
Nu dat de meeste zaken vastliggen wou ik al eens beginnen aan een tijdsschema. Vooral ook omdat we nog een defnitief uur moeten doorgeven voor de kerk.
Onze wettelijke trouw is om 10u30. En voorlopig hebben we de kerk om 13u30 gezet. Daartussen kunnen we dan nog makkelijk iets eten.

Maar het is voornamelijk na de kerk dat ik met een probleem zit. De mis duurt gemiddeld gezien een uur denk ik. Dus ruim gerekend met nog felicitaties en dergelijk er bij 1,5u. Dan kunnen we op locatie foto's gaan nemen maar dan vraag ik mij af, wat doet de rest van de suite ondertussen? Het is dan nog te vroeg om naar de feestzaal te gaan. Terug iedereen over huis vind ik echt te belachelijk. En iedereen mee (ouders, grootouders, broers,...) naar de fotoshoot is ook niet echt nodig.

Hoe hebben jullie die tijd opgevuld?

Marijke
21-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 635

Jana
6-7-2013
 Meld misbruik5-11-2012 17:42:37

hoi Marijke,

mijn broer en schoonzus hadden op hun trouw de suite ondertussen al naar de feestzaal laten gaan om enkele laatste dingen op orde te brengen en ook even op adem te komen. Er was een apart zaaltje voorzien met koffie, thee en koffiekoeken om gewoon wat gezellig op adem te komen. Wij gaan het iets anders doen. Gezien wij in Gent trouwen en onze familie niet van Gent is, gaat iedereen terug naar het hotel om zich daar op te frissen terwijl wij de foto's gaan nemen. groetjes
Jana

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik5-11-2012 20:11:56

Wij trouwen om 11u voor de wet. Daarna gaan wij met 2 op fotoshoot terwijl de suite bij mijn ouders thuis een broodjeslunch gaat eten. Wij sluiten na de foto's aan tegen 13u30 bij de lunch. We rekenen een klein uurtje voor ons om te eten en dan hebben we de kerk gepland op 14u30. Na de kerk gaat de 1e receptie voor verre kenissen door (16u30) en daarna de receptie voor de avondfeestgasten (19u).
Dat is dus een beetje een andere volgorde, maar voor ons en onze suite iets praktischer. Ook moeten de mensen die naar de mis komen zo geen tijd opvullen tussen mis en receptie...

Hopelijk heb je iets aan...

Groetjes
Joyce

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...