Terug naar overzicht
Ik ben daar super goed geholpen, mocht passen zo veel ik wou. Ook mijn mama en zus hebben daar hun suitekledij gekocht. Retouches waren gratis en niks was te veel. Afspraken zijn netjes nagekomen. Het is al wel 3,5 à 4 jaar geleden, maar ik denk dat hun service nog altijd goed is!
Zeer tevreden!Mijn kleed komt van daar, al 2 keer langs geweest om te kiezen.In januari komt mijn kleed toe.Goede service, bereid tot alles, goede tips, veel keuze (wel kleinere winkel, maar ze hebben echt veel vond ik).
Deze winkel stond ook op mijn lijstje. Wil namelijk graag een jurk van het merk Pronovias! Deze zijn niet op veel plaatsen te vinden.
Mijn kleed komt ook van daar. Ik ben super tevreden :)
Mijn kleed komt ook van daar. Toen ik de eerste keer daar was, was er wel nog een bruidje aan het passen/kiezen en onze verkoopster had toen wel meer aandacht voor hun. Maar toen dat bruidje weg was, kreeg ik wel veel tips. Ik had toen reeds gekozen en besteld. Maar ben toen blijven twijfelen en daarom enkele dagen later teruggeweest om die twee nog eens te passen. Ik belde en kon direct komen. Ik heb ze allebei opnieuw mogen aandoen, en deze keer was een andere verkoopster. Ik heb inderdaad wel de nodige tips gekregen, maar uiteindelijk bleef de keuze bij mij. Maar verder ook heel tevreden.
Mijn kleedje kwam ook vandaar. En ik mocht niet klagen.Waren heel behulpzaam, vriendelijk,...Zelfs bij de laatste pas, zat er nog iets niet goed. Zij hebben dat onmiddelijk hersteld terwijl wij even konden wachten, zodat we niet nog eens tot daar moesten gaan. En op 10 minuutjes was het inorde, kon ik het nog even passen en mocht mijn kleedje mee naar huis nemen! Ben heel tevreden van de winkel!