TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Shana
3-8-2013
|
6-11-2012 9:35:57
Hoi Karin,
Het is wel een spijtige situatie natuurlijk...Maar ik zou hem toch een uitnodiging sturen, dan heb je dit toch gedaan...Als hij dan niet komt, dan weet je genoeg,toch?
Het is wel raar dat hij niets van zich laat horen.
Hopelijk komt het snel goed
veel succes
|
|
Cindy
10-5-2013
|
6-11-2012 9:45:34
Hallo, Ik heb/had ook een gelijkaardig probleem...maar uiteindelijk heb je maar één vader. Voor onze trouwdag wil en heb ik al mijn gevoelens opzij gezet om mijn vader er toch bij te hebben..Het is nu bang afwachten hoe de dag zal verlopen, maar er zijn zo veel mensen op die dag dat je haast niet hoeft te praten met je pa als je dat niet wil. Als ik van jou was zou ik een uitnodiging sturen dan kan je je later niets verwijten. Komt hij niet, dan is dat zo, maar dan kun je er later geen spijt van hebben dat je hem toch niet uitgenodigd hebt. Ik weet het is een moeilijk keuze, maar denk goed na dat je er later geen spijt van krijgt...
Veel succes, ook met de voorbereidingen Groetjes
|
|
Michèle
24-8-2013
|
6-11-2012 9:57:23
Hoi, ongeveer zelfde situatie maar dan met de mama :) ik heb besloten haar niet uit te nodigen om ook geen scenes te krijgen... we hebben elkaar tenslotte al 4 jaar niet meer gezien... groetjes
|
|
Karin
30-3-2013
|
6-11-2012 11:59:46
Al bedankt voor jullie meningen ga nog een heel moeilijke beslissing worden. Nog even iets erbij dat nog op mijn maag ligt. Ik vind het gewoon erg dat mijn stiefmoeder ook geen moeite doe.Het laaste berichtje dat ze stuurde was dat ze het heel spijtig vond,maar ik mocht ni antwoorden op haar berichtje.Ze heeft altijd zo ne grote mond,maar alst er op aan komt durft ze ni tegen hem in te gaan. Mijne vriend heeft zonder dat ik het wist nog smsen gestuurd met mijn papa of dat hem zijn eigen toch ni wou verontschuldigen.En elke keer antwoorde hij mee "maar mijn beste jongen toch".Mijne vriend heeft het daarna verteld tegen mij van die smsjes en hij zat er helemaal onderdoor van hoe dat hij antwoorde tegen hem.Precies of hij was ne vreemde. Op een donderdag avond is mijne vriend nog naar mijn stiefmoeder haar moeder thuis gereden,want hij wist dat ze daar dan naartoe gingen.Om alles is uit te praten omdat mijn stiefmoeder haar moeder er ook mee te maken had.Maar mijn vader was er nog ni en dan hebben ze alle 2 gezegd dat hem beter weg kon gaan ,want da mijn vader anders wel is domme dingen zou kunnen doen.Ondertussen durft niemand meer te bellen naar ons ze hebben allemaal schrik dat hij het te weten komt. groetjes
|
|
iris
20-7-2013
|
6-11-2012 12:00:19
Hier opeens het zelfde ,alles gaat goed en we gaan trouwen na 13 jaar en ze beginnen ! mijn mama en papa dus en resultaat hevige ruzie gemaakt waarin mijn kinderen zijn betrokken . en nu ook geen contact meer sinds toen ,den trouw gaat dus ook zonder mijn ouders door ,wil hun er echt niet bij hebben voor inderdaad scenes te vermijden!
groetjes en hopelijk kom je eruit
|
|
krista
9-8-2013
|
6-11-2012 13:17:36
bruidjes, denk eraan... het is jullie dag, ... laat het niet vergallen, volg jullie hart en voel je niet verplicht om mensen uit te nodigen die jullie er mss liever niet bij hebben. je trouwdag kan je niet meer overdoen, je moet die dag stralen van geluk en niet op je tippen van je tenen lopen!!! veel succes en sterkte met sommige moeilijke beslissingen.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|