Nu Online
Momenteel zijn er 410 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gewonnen!

6-11-2012 9:35:11
Goeiemorgen iedereen!
Nog niet zo lang geleden las ik hier op het forum dat je bij een trouwbeurs altijd moet meedoen aan wedstrijden, je weet nooit dat je iets wint. En bij zo'n toch wel dure organisatie is het altijd leuk natuurlijk als er ergens onverwachts iets uit de lucht valt.
Met die raad in het achterhoofd, maar ook met het idee van 'ik win toch nooit wat', had ik meegedaan aan de wedstrijd Trouwen is... van de trouwbeurs in Avelgem. En guess what?? Gewonnen! Op de beurs zelf werd ons een cheque aangeboden van 125 euro om te besteden aan een van de standjes. En het was ook echt zo'n cheque zoals op tv: zo'n enorm kartonnen geval, zalig!
En dus hebben wij een kost gedaan die we anders niet zouden doen, maar waar we toch superblij mee zijn. We hebben nu een praatpaal aan de halve prijs en nemen deze dus in de plaats van een gastenboek. Juijj!!
Op de beurs zelf hebben we ook nog eens aan allerlei wedstrijden meegedaan, you never know. I might be on a roll! Ofwel heb ik natuurlijk mijn winnersgeluk voor de voorbije 30 jaar weer gehad en is het nu dus nog eventjes wachten tot dit nog eens komt bovendrijven...
Maar goed, blijven meedoen dus aan die wedstijden. Ik dacht soms dat het niet zo was, maar er zijn dus wel degelijk prijzen en a happy few die kunnen winnen!

Lieve
17-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1042

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-11-2012 9:49:15

Hihi Lieve, zo plezant zeg!
Wij hebben ook een praatpaal genomen - dat wordt lachen hé!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik6-11-2012 9:50:06

Leuk! Ik heb al een keertje meegedaan aan een webwedstrijd om een trouwjurk te winnen, maar ik had niets gewonnen.

Heb in mijn leven wel al veel wedstrijden gewonnen eigenlijk: dit jaar alleen al twee keer een heel sjieke reis (een keer wintersport in Frankrijk, een keer naar Egypte), als kind een opblaaskano met een wedstrijd van een supermarkt, ook als kind een hoop boeken en kleurpotloden met poëziewedstrijden en tekenwedstrijden, ben als 12-jarige ook es naar Oostenrijk mogen gaan omdat ik een wedstrijd verkeersveiligheid gewonnen had (en toen kregen we ook een fiets)... Daar moest je dan wel iets meer voor doen dan enkel je adres invullen, maar toch: vaak kost een wedstrijd weinig of geen moeite, en naar mijn ervaring maak je vaak wel een goede kans om iets te winnen.

Ik ga me er nog eens aanzetten om wat trouwjurk-wedstrijden te vinden. :-)

viki
18-10-2013
 Meld misbruik6-11-2012 12:11:44

Hoi;

Wij hadden ook zo een bon gewonnen , die staat nu te pronken op de kast :-)
Wij hebben die ook voor de praatpaal genomen.
Succes nog.

Groetjes

Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik6-11-2012 12:24:43

@ Mona: Amai, jij bent het bewijs dat het loont om te blijven meedoen. Niet te geloven wat jij al allemaal gewonnen hebt! Chic.

@ Viki: Grappig, hè. Bij ons staat ze ook te blinken op de schouw. Ik had al gehoord van die gast van de praatpaal dat wij al het derde koppel waren die hun bon ervoor gebruikten. :-) Het was ook het meest concrete waarvoor je hem daar kon gebruiken, vind ik. Leuk, leuk, leuk!

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik6-11-2012 13:12:13

jep jep wij hebbe ook voor het eerst geluk gehad onze jurgen won zijn kostuum ;)

mona
27-7-2013
 Meld misbruik6-11-2012 14:55:32

@Lieve hèhè, nadat ik dat bericht geschreven had dacht ik nog aan zeker vier of vijf filmtickets die ik gewonnen heb, drie of vier concerttickets, en nu net bedenk ik me dat onze Dyson stofzuiger ook helemaal gratis was. :-) En dan vergeet ik waarschijnlijk nog een hoop kleine dingetjes... Gewoon meedoen dus!

Vansteenbrugge

Meld misbruik7-11-2012 9:28:00

Hallo,

Bedankt voor de leuke reacties!
Het was het eerste jaar, dat we deze wedstrijd deden.
Plan deze actie zeker opnieuw in 2013.

Groetjes,
Trouwbeurs Avelgem
www.trendytrouwen.be

Joost

Meld misbruik7-11-2012 9:32:24

'Die gast van DE PRAATPAAL' :-) wenst jullie allemaal nog eens te bedanken om jullie felbegeerde cadeaucheque te spenderen aan DE PRAATPAAL. Ik ben er zeker van dat jullie gasten er zich zullen mee amuseren tijdens jullie feest en dat jullie achteraf nog dikwijls naar de DVD zullen kijken! :-)

Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik7-11-2012 10:09:55

:-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...