Terug naar overzicht
Hihi Lieve, zo plezant zeg!Wij hebben ook een praatpaal genomen - dat wordt lachen hé!
Leuk! Ik heb al een keertje meegedaan aan een webwedstrijd om een trouwjurk te winnen, maar ik had niets gewonnen. Heb in mijn leven wel al veel wedstrijden gewonnen eigenlijk: dit jaar alleen al twee keer een heel sjieke reis (een keer wintersport in Frankrijk, een keer naar Egypte), als kind een opblaaskano met een wedstrijd van een supermarkt, ook als kind een hoop boeken en kleurpotloden met poëziewedstrijden en tekenwedstrijden, ben als 12-jarige ook es naar Oostenrijk mogen gaan omdat ik een wedstrijd verkeersveiligheid gewonnen had (en toen kregen we ook een fiets)... Daar moest je dan wel iets meer voor doen dan enkel je adres invullen, maar toch: vaak kost een wedstrijd weinig of geen moeite, en naar mijn ervaring maak je vaak wel een goede kans om iets te winnen. Ik ga me er nog eens aanzetten om wat trouwjurk-wedstrijden te vinden. :-)
Hoi;Wij hadden ook zo een bon gewonnen , die staat nu te pronken op de kast :-)Wij hebben die ook voor de praatpaal genomen.Succes nog.Groetjes
@ Mona: Amai, jij bent het bewijs dat het loont om te blijven meedoen. Niet te geloven wat jij al allemaal gewonnen hebt! Chic.@ Viki: Grappig, hè. Bij ons staat ze ook te blinken op de schouw. Ik had al gehoord van die gast van de praatpaal dat wij al het derde koppel waren die hun bon ervoor gebruikten. :-) Het was ook het meest concrete waarvoor je hem daar kon gebruiken, vind ik. Leuk, leuk, leuk!
jep jep wij hebbe ook voor het eerst geluk gehad onze jurgen won zijn kostuum ;)
@Lieve hèhè, nadat ik dat bericht geschreven had dacht ik nog aan zeker vier of vijf filmtickets die ik gewonnen heb, drie of vier concerttickets, en nu net bedenk ik me dat onze Dyson stofzuiger ook helemaal gratis was. :-) En dan vergeet ik waarschijnlijk nog een hoop kleine dingetjes... Gewoon meedoen dus!
Hallo, Bedankt voor de leuke reacties!Het was het eerste jaar, dat we deze wedstrijd deden. Plan deze actie zeker opnieuw in 2013. Groetjes, Trouwbeurs Avelgem www.trendytrouwen.be
'Die gast van DE PRAATPAAL' :-) wenst jullie allemaal nog eens te bedanken om jullie felbegeerde cadeaucheque te spenderen aan DE PRAATPAAL. Ik ben er zeker van dat jullie gasten er zich zullen mee amuseren tijdens jullie feest en dat jullie achteraf nog dikwijls naar de DVD zullen kijken! :-)
:-)