Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum bruidegom

6-11-2012 9:55:27
Hallo iedereen,

Ik vroeg mij af wat het budget is dat je moet voorzien voor het kostuum met schoenen ed?
Waar gaan jullie kijken, welke merken kunnen jullie aanraden of is het goedkoper om iets te laten maken?

caroline
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1670

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-11-2012 9:59:41

Dag Caroline
Mijn hubbie heeft zijn kostuum, hemd en das gekocht bij Carbonella in Gent. De totaalprijs was 585 EUR en hij is er erg mee in zijn nopjes. Heel vriendelijk geholpen, eerlijke mening, verschillende modellen gepast, retouchekosten inbegrepen. Voor ons is dit een aanrader. Voor de schoenen moeten we nog gaan kijken maar dat zullen er worden die hij onder zijn werkkostuums nog kan doordragen.
Groetjes
Rebecca

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik6-11-2012 10:09:41

Hallo! Wij kopen de kostuums meestal bij Esprit of Mexx, daar heb je een kostuurm voor ongeveer 250 euro. Heel modieus en degelijk!

Tatjana
14-9-2013
 Meld misbruik6-11-2012 10:33:18

Hoi Caroline

Mijn ventje heeft vorig jaar een kostuum gekocht in Dods in Brussel. Super mooi en zeker ook goed genoeg voor een trouw. De kans is groot dat hij er daar één gaat kopen voor de onze trouw. de prijzen schommelen daar tussen eur 100 tot eur 250.
Indien het niet duur mag zijn, zou ik zeker daar eens gaan kijken.
grts

B.

Meld misbruik6-11-2012 10:35:51

italiaansemaatpakken.be
400 euro voor een kostuum op maat ...

Karin
30-3-2013
 Meld misbruik6-11-2012 11:03:43

Wij zijn naar de Hugo Boss in Maasmechelen village geweest.We hebben daar een 3 delig pak gekocht plus hemd, das en schoenen voor 600€.En we zijn daar heel goed geholpen.
Groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-11-2012 11:51:37

Mijn man zijn kostuum (vest en broek) kwam van bij WE en heeft maar 150€ gekost.
Hemdje van Zara was 35€.

groetjes

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik6-11-2012 11:59:45

Mijn man koopt zijn kostuums altijd bij Setpoint in Tilburg, kost iets meer maar de kostuums zijn altijd heel erg mooi afgewerkt, perfecte service en mooie merken. Zijn volledige outfit kwam op ongeveer 1000 euro.

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik6-11-2012 13:00:51

hey mijn ventje heeft zen kostuum gekocht bij couture steven in torhout ze zijn er super vriendelijk en behulpzaam men kleedje komt trouwens ook van daar men ventje zen kostuum kost 450 zen gilet 125 schoenen 185 en zen hemd 59 alles dus bij steven grts

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik6-11-2012 13:07:25

mijne jurgen won zijn kostuur bij tailormadesuits en daar waren we heel blij mee.
Hij wilde zowiezo daar gaan kijken omdat daar de kostuums op maat al begonne op 200 euro.
Jurgen is nogal ne grote met hele lange armen dus al zijn kostuums moete op maat gemaakt worden.
Voor de gilet en hemd komt het op nog eens 200 euro ( het kostuum dat hij won was blijkbaar uit een vrij dure klasse)
dus nu nog zoektocht naar riem en schoenen ohja de das ni vergeten

groetjes sarah

lorena
27-7-2013
 Meld misbruik6-11-2012 14:26:36

Ik zou inderdaad gelijk Karin aangeeft eens in Maasmechelen outlet village gaan zien, zijn grote merken aan eigenlijk heel schappelijke prijzen! je vind er Hugo Boss maar ook de winkels van Giorgio armani of spazio di Dolce Gabbana verkoopt.
Mijn broertje heeft er afgelopen zomer bij Giorgio armani een kostuum gekocht voor een bruiloft(hij was getuigen) en was met 650 euro gesteld. en dan bedoel ik met alle accessoires(schoenen-riem) inbegrepen!

Het hangt een beetje af als het inderdaad van merk moet zijn en van welke stijl kostuum je aanstaande houd!

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik6-11-2012 17:40:22

Mijn vriend wil bij Café Costume in Gent een pak op maat laten maken. Ze zeiden in deze winkel dat hij op zo'n 1000 euro moet rekenen.

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik6-11-2012 20:23:25

suitsupply. daar zijn wij geweest. voor het kostuum, hemd, manchetknoppen, das en sokken waren we 430 euro kwijt.

Jolien
24-8-2013
 Meld misbruik6-11-2012 20:37:24

Een bevriend koppel is vorig jaar getrouwd. De man kreeg ONTZETTEND veel complimentjes over zijn pak, en ik kan je zeggen : het was prachtig!
Toen hij achteraf toegaf dat het gewoon van de Celio kwam schrok ik!
Het heeft hem maar 280 euro gekost maar 't was echt heel mooi!

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik6-11-2012 21:14:15

:os als ik dat hier allemaal lees zit mijn toekomstige er wel enorm veel boven :os, wij hebben bijna 2000 euro betaald voor zijn kostuum van Archetipo. Maar zijn er wel ontzettend tevreden over!!

caroline
1-6-2013
 Meld misbruik6-11-2012 22:14:51

Bedankt voor de goede tips! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info