Terug naar overzicht
http://wedding.theknot.com/wedding-planning/wedding-cer... handig!
Dag Stéphanie,Inderdaad je geloften schrijven is niet zo gemakkelijk! Ik had onmiddellijk gezegd we gaan dit zelf schrijven geen standaardtekst, maar ik vond niet direct de woorden en ik wou ook niet in clichés vallen.Ik denk dat je eens moet nadenken over wat je partner voor jou betekent, wat jij voor hem wilt betekenen. Wat zijn de dingen die ervoor zorgen dat je hem graag ziet en de rest van je leven met hem wil doorbrengen (bv. zijn humor, zijn lach, hoe zorgzaam hij voor je is, dat hij er altijd voor je is,....)Veel succes!
:) ik ben 50 keer begonnen en trok telkens op niets uiteindelijk was ik zelf teksten van liedjes aant over nemen .het feit dat mijn man zijn geloften al eeuwig klaar had . uiteindelijk heb ik ze opnieuw geschreven op de avond voor onshuwelijk en door al de emotie ging het als een niets er zat zelf een zinnetje in die een lach in de kerk te weeg bracht . dus wanhoop niet .wat van onze pastoor er zeker in moest was de basis ge weet wel in goede en slachte tijden gezondheid en ziekte .graag had ik de mijne doorgezonden maar die liggen hier al op zolder .het was iets in de trent van : ik beloof trots te zijn op je succesen maar je ook te steunen als je het gevoel hebt dat je hebt gefaald . alle vreugde samen uitbundig vieren maar je ook te te troosten en vasthouden tijdens intens verdriet . ik beloof je iedere dag een kus . zelfs na een ruzie , zelfs al zijn we uitgeput . ik hou van hoe je bent . (dan nog iets over samen vurig zijn maar weet de zin niet meer) Manno je hebt van mij al vele namen gekregen ventje ,beestje ,papa van mijn zoon, mijn vriend . vandaag geef ik je nog eentje bij . en die zeg ik met veel trots Mijn man!
Ooh Tima dat is idd mooi en zo romantisch seg :-) Bedankt voor de tips en je voorbeeldje, nu heb ik toch al een idee!