Terug naar overzicht
www.oldtimerceremonie.be 250 Euro voor een bruidswagen incl. chauffeur en je mag hem hebben zolang je wil. (nu ja, zij hebben er geen uren opgezet.) Volgwagens zijn ongeveer 100 euro goedkoper.
Hoi Liesbet,Wij zijn ook aan het kijken voor een ceremoniewagen.Voor een oldtimer voor een ganse dag, alles inbegrepen is het 225€.Voor een Mercedes voor een ganse dag alles inclusief is het ongeveer 90 €.Een wagen is sowieso duur hoor. Maar 300 € voor amper een paar uurtjes is wel niet goedkoop.Mocht ik van jou zijn zou ik eens alle ceremoniemeesters overlopen en hun prijzen opvragen, want zo'n persoon kan toch wel een handige hulp zijn op zo'n dag.Groetjes,Sophie
wij hebben een Engelse dubbeldekker voor de hele suite (wij incl) voor € 630. Komt toch goedkoper uit dan verschillende wagens gaan huren denk ik (en vind het ook wel erg veel charme hebben)
Haai!!!Ik heb eens ergens gelezen dat sommige taxibedrijven ook rijden voor trouwers, het leuke, allemaal dezelfde auto's, maar van de prijs heb ik geen idee, dus ik raad je aan om eens een taxifirma te bellen bij jou in de buurt! suc6! groetjes laila
Wij zijn ook opzoek naar een old-timer bus, een dubbeldekker of zo ...Waar hebben jullie er een gevonden, want de prijs valt goed mee. Overal waar ik info vraag is de prijs rond 750 €Alvast bedankt.