Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

herenkostuum youniek

6-11-2012 18:41:32
heeft er iemand ervaring met een herenkostuum van bij youniek in turnhout.

krista
9-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1145

Annelies
10-11-2012
 Meld misbruik6-11-2012 21:02:55

Mijn toekomstige heeft er een "white tie" kostuum laten maken.
Ze hadden dit model nog nooit laten maken, maar het is helemaal hoe het hoort te zijn.
Het is vooral leuk dat de mannen zelf hun stoffen voor kostuum en hemd kunnen kiezen, zo ben je zeker dat je man perfect bij je kleed zal passen of in je eventuele thema kleur.
EN we moeten eerlijk zijn, de prijs is ook niet slecht :)

Wij zijn er absoluut tevreden van!

Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik7-11-2012 8:48:49

ik volg mee :-)

Eva

Meld misbruik8-12-2012 23:04:19

heyhey

wij zijn ook van plan mijn vriend zijn pak daar te bestellen, ik werk met een accentkleur en ze kunnen garanderen dat de kleur precies hetzelfde zal zijn

Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik28-1-2013 19:29:54

Mijn jurk zal daar gemaakt worden. Als je zegt tevreden te zijn over de prijs van het kostuum, over hoeveel praten we dan bij Youniek? Als ik zo onbeleefd mag zijn

krista
9-8-2013
 Meld misbruik28-1-2013 21:23:46

Hoi Tamara,
Voor een broek en vest zou het 299 euro.
En een broek, vest, gilet en hemd zou op 399 euro komen.
Je kan altijd contact opnemen met youniek dan ben je zeker van de prijzen...
Mijn ventje z'n beslissing staat vast, hij gaat daar z'n costuum laten maken, mijn kleed is ook gemaakt bij hun, hangt te wachten tot de eerste pasdag daar is ;-).
Veel succes ermee,
Groetjes, Krista

Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik29-1-2013 20:02:42

Hey Krista,

mijn ma haar jurk is ook daar gemaakt. Ze leveren geweldig goed werk.
Bedankt voor je reactie.
groetjes Tamara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info