Terug naar overzicht
Mijn toekomstige heeft er een "white tie" kostuum laten maken.Ze hadden dit model nog nooit laten maken, maar het is helemaal hoe het hoort te zijn. Het is vooral leuk dat de mannen zelf hun stoffen voor kostuum en hemd kunnen kiezen, zo ben je zeker dat je man perfect bij je kleed zal passen of in je eventuele thema kleur. EN we moeten eerlijk zijn, de prijs is ook niet slecht :)Wij zijn er absoluut tevreden van!
ik volg mee :-)
heyheywij zijn ook van plan mijn vriend zijn pak daar te bestellen, ik werk met een accentkleur en ze kunnen garanderen dat de kleur precies hetzelfde zal zijn
Mijn jurk zal daar gemaakt worden. Als je zegt tevreden te zijn over de prijs van het kostuum, over hoeveel praten we dan bij Youniek? Als ik zo onbeleefd mag zijn
Hoi Tamara,Voor een broek en vest zou het 299 euro.En een broek, vest, gilet en hemd zou op 399 euro komen.Je kan altijd contact opnemen met youniek dan ben je zeker van de prijzen...Mijn ventje z'n beslissing staat vast, hij gaat daar z'n costuum laten maken, mijn kleed is ook gemaakt bij hun, hangt te wachten tot de eerste pasdag daar is ;-).Veel succes ermee,Groetjes, Krista
Hey Krista,mijn ma haar jurk is ook daar gemaakt. Ze leveren geweldig goed werk.Bedankt voor je reactie.groetjes Tamara