TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
23-6-2012
|
6-11-2012 23:28:25
Hey Yoline,
Ik kan jou daar jammer genoeg niet mee helpen, maar ik duim alvast voor ''dat kleine probleem'' ;).
Als ik jou was, zou ik het sowieso aan enkele verkoopsters vragen wanneer je op kleedjesjacht gaat, die weten daar wel raad mee.
Nog heeeeeeeeeel veel succes gewenst!
Liefs, Katrien
|
|
fabienne
14-6-2013
|
6-11-2012 23:36:10
hey ik wens je veel succes voor het kleine probleem ;-) maar als je gaat bestellen moet je zowiezo toch terug voor je pas beurt en das dan korter bij je trouw en dan weet je al meer en vraag aan de verkoopster mss weet zij er raad mee alvast met beide problemen veeeeeeeeeeeeel succes
|
|
lore
10-8-2013
|
7-11-2012 9:03:33
hey,
ik heb gisteren van een vriendin nog zo een verhaal gehoord, en die was hoogzwanger toen ze trouwde, en omdat ze haar droomjurk al had gevonden, hebben ze dat helemaal aangepast, maar ik weet niet of ze dat overal doen, maar ik zou denken van wel. hopelijk lukt het jullie snel :) veel succes nog trouwens
|
|
Jennifer
7-6-2013
|
7-11-2012 9:55:32
Hey Yoline,
De vraag is of je zwanger wil trouwen of niet hé. Uit je tekstje leid ik af van wel en dat je zo snel mogelijk zwanger wil worden. Ik denk dat je het er dan moet bijnemen dat je kleed misschien zal aangepast moeten worden (best even op voorhand in de winkel checken of dit mogelijk is!).
Ik ben ook gestopt met de pil, en ook wij trouwen pas in juni 2013, maar wij hebben besloten absoluut niet zwanger te worden (we doen ons best:-)) voor onze trouwdatum omdat ik niet met een dikke buik wil trouwen (kleed al besteld en op maat gemaakt) en omdat ik geen last wil hebben (misselijkheid ofzo) op onze grote dag.
Veel succes met je "probleemje" indien het zich voordoet. Dan is het trouwens geen "probleem" hé, maar wel een klein wonder ! :-)
|
|
mona
27-7-2013
|
7-11-2012 13:16:56
Je kan een model van kleed kopen dat je in beide 'posities' aan kan. Vb. zo'n model 'Griekse godin' dat tot net onder de borst mooi aansluit en daaronder losser is met veel plooitjes en drapages? Kan je met of zonder buik dragen denk ik (mits misschien een paar aanpassingen in het geval van 'buik'). Niet?
Of anders een jurk kopen voor 'zonder buik' en in het geval van 'buik' die jurk tweedehands verkopen en een nieuwe kopen of snel laten maken?
|
|
John
21-9-2013
|
7-11-2012 14:41:09
hey, ikzelf ben nu 18 weken zwanger , we trouwen in september en beval in april. ik moest nu wel al mn kleed gaan passen en bestellen nu het nog net kon want er is een lever en besteltijd van 5/6 maanden in die winkel. heb het dus gaan kiezen, gepast en wordt nu ongeveer op mn huidige maten (min mn buikje bestelt) begin juli moet ik een eerste maal gaan passen. dus ga kiezen en passen en dan nog tijd genoeg, vermeld het wel zeker in de winkel waar je gaat hé
|
|
Sofie
6-7-2013
|
7-11-2012 18:04:51
Zoals hierboven moet je inderdaad uitmaken of je met een dikke buik wil trouwen.En dan het wel melden in de winkel dat het kan gebeuren dat je dan zwanger wordt.. Ik ben net terug van het kiezen van een kleed en aangezien ik nog wil afvallen worden mijn maten opnieuw genomen in februari.. En ze zei erbij: Nu is het aan u om 2 dingen te doen. 1) Uw streefgewicht of er toch dicht tegen halen en 2) Niet zwanger worden ondertussen want dan hebben we wat voor hé met een knipoogje erbij. Ze zei als het zo is dan moeten we heel het kleed uit elkaar halen en tis niet zo gemakkelijk om dat juist aangepast en mooi te krijgen.. Moeilijke keuze natuurlijk maar ik duim mee voor een wondertje!!
|
|
Jolien
24-8-2013
|
7-11-2012 18:12:50
Jenifer : tis hier ook zo! Gestopt met de pil maar we doen ook ons best om niet zwanger te worden ;)! Ik moest trouwens stoppen voor medische redenen & ik heb ook mijn trouwkleed al...
|
|
Annelies
11-5-2013
|
7-11-2012 18:51:33
Hey
Je moet er toch rekening mee houden dat je ongeveer 6 maanden zwanger zou kunnen zijn als je trouwt (als je zwanger wordt in november/december)
Als je minder dan 20 weken bent op je trouw heb je normaal gezien niet een zoon grote buik die je ziet door een trouwkleed.
Indien je minder dan 12 weken bent moet je rekening houden met misselijkheid.
Groetjes
Vroedvrouw :)
|
|
Yoline
28-6-2013
|
8-11-2012 15:06:24
Hey Heb met de winkel gebeld. Ik heb hun het 'probleempje' eens uitgelegd en de verantwoordelijke zei dat ze voor de zekerheid een paar maten groter gaat bestellen. Ben ik zwanger is dit goed, ben ik niet zwanger moet ze het gewoon innemen. Heb ook gevraagd of het nog steeds mooi is als het ingepakt wordt en ze zei van wel ;) en nu maar duimen dat hij eens raak schiet hé ^^
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|