Terug naar overzicht
Hey,Ik vind ze prachtig. Ik heb zelf ook een Pronovias. Die van mij kost 1700 e.Ik heb al prijzen gelezen van 600 tot 4700 e. Dat hangt af van het model. De meeste liggen wel tussen de 1000 en 2000 e denk ik.Als je op 'google' zoekt naar Pronovias 2007 vind je op verschillende forums de prijzen. Een voorbeeld hiervan is 'http://foros.vogue.es/viewtopic.php?t=49491 '.Maar dat zijn daarom niet de prijzen in België. Zo kost mijn jurk in Spanje (Barcelona)in een Pronovias winkel 1600 e.Moest het niet lukken om de prijzen te vinden dan mag je me altijd mailen op sissi.gevaert@pandora.be en dan mail ik ze door (de lijst is per model).Groetjes, Sissi
hallo,mijn jurk kostte 995 euro.Het was "Ronda" van pronovias. Als je dit op google, afbeeldingen intypt krijg je een foto ervan. groetjessofie
Hallo!Mijn trouwjurk komt ook van Pronovias. Ik heb hem in Aalst bij Pierre-Yves gekocht en hij kostte ongeveer 1350 euro. Heb er nog enkele gepast die ook rond deze prijsklasse lagen.Veel succes met kiezen!Groetjes,Loth
Hoi Annelies,Een vriendin van mij heeft gisteren een Pronovias kleed gekocht, en de prijs was 990€. Ze heeft het bij Lilian Claes gekocht in Herentals. Het model was Loyola (collectie WHY NOT 2007).succes en grtsAntonietta