Terug naar overzicht
Hey, ik denk dat er eind oktober of november opendeurdagen zijn.Wanneer trouw jij Annelies?Wij 08/09/07. Ik ga binnen enkele maanden ook eens een kijkje nemen bij La Sposa.Groetjes
Hoi Annelies,Ik ben daar vrijdagnamiddag kleedjes gaan passen en het was echt super :o) Heel vriendelijke verkoopster, totaal niet opdringerig, kon perfect mijn smaak inschatten en ze nam echt uitgebreid de tijd (ben daar 2u1/2 geweest!)Echt een aanrader!Groetjes,Barbara24/03/07
Hallo,'k Heb al eens gebeld en zij houden geen opendeurdagen en geen modeshow. Ze meldden me dat ze gewoon een persoonlijke service willen bieden, en dat dit enkel kan als je persoonlijk langsgaat en een afspraak maakt. Wat eigenlijk wel waar is é. Ikzelf heb twee jaar terug mijn suitekleed er gekocht en was héél erg tevreden. Je mag wel niet zelf zitten snuisteren tss de kleedjes. Men vraagt wat je mooi vindt en toont je enkele moddelen voor jou figuur. Een echte aanrader! Wij trouwen 15/06/07 en ik ga in december eens langsgaan om te passen.Groetjes en veel pasgenot,Mieke
Hoi Annelies,Mijn kleedje kwam ook van daar en ook de kostuums voor de suite heren.Héle correcte en vriendelijke mensen. écht waar. xxxx