Terug naar overzicht
Beste,Ik ben er al verschillende keren geweest zowel voor een avondfeest als voor een receptie en iedere keer is het héél goed meegevallen. Het eten is echt héél lekker! De eigenaar is zelf kok, wat ik persoonlijk wel een voordeel vind.Enigste minpuntje vinden wij de zaal voor de receptie veel te klein. Als je geluk hebt en het is mooi weer is het natuurlijk super om buiten receptie te houden (heel mooi buiten), maar binnen vonden wij het niet ok. Dat is ook de reden waarom wij die zaal niet genomen hebben. Maar voor de rest, alles super in Le Saulchoir!
hallo,wij trouwen daar in 2013. ken al een paar koppels die er zijn getrouwd en ze zijn allemaal heeeel tevreden! Heel vriendelijke mensen en superlekker eten!Enige minpuntje vond ik dat het wat 'verouderd' was maar is dan ook weer eigen aan een kasteel...
Hallo, wij zouden deze zaal ook bezoeken.wel hebben we volgende vraag: gezien de zaal gelegen is in henegouwen, mogen we er van uit gaandat de bediening uitsluitend in het frans gebeurt? Of wspreekt men daar ook nederlands?