Terug naar overzicht
HeyWij trouwen in Hoogstraten en waren eerst van plan om gewoon naar huis te rijden (half uurtje) en dan thuis een ontbijtmand te laten komen.Nu is dat eigenlijk best wel duur en dus hebben we besloten om toch een b&b te nemen in Hoogstraten. Kost maar 75 euro of zoiets en ik denk ook dat we blij zullen zijn dat we direct in ons bed kunnen ploffen.Ik denk niet dat ze daar een probleem zullen maken van later ontbijten, weet niet of dat in een hotel ook zo is.
Wij hebben een feestzaal gekozen waar 500m verder een B&B is dus die gaan we boeken voor de huwelijksnacht. Anders zouden we nog 30 minuten naar huis moeten terugrijden. Meestal kan je in hotels inderdaad maar tot een uur of 10 uitchecken, maar ik denk dat er in B&B's wel een uitzondering kan gemaakt worden aangezien dit meestal kleinschalig is.Je kan alleszins eens informeren en prijzen opvragen.
Onze zaal is ook ong. 20 min van huis. We wouden ook eerst hotel boeken maar er was weinig keuze in de omgeving met resultaat dat je nog verder dan 20 min. moest rijden om iets te vinden.Toch maar besloten om thuis te slapen en ontbijtmand te laten komen.We zullen nog genoeg hotels zien op huwelijksreis :-)
Wij gaan ook op hotel om dezelfde redenen, als we willen slapen willen we geen uren meer in de weer zijn om ons bed te kunnen bereiken. Ons hotel heeft zelfs een speciale formule, ontbijten kan tot heel laat, uitchecken moet maar om 14u. Mss eerst eens informeren dus.
Wij rijden gewoon naar huis (is 5 min rijden van ons deur). Uiteindelijk slaap je toch best in je eigen bedje en dan kun je tenminste echt uitslapen
wij trouwen in nijlen, is 45km van ons huis, dus hebben we een akkoord met een hotel op 8km van de zaal. Late checkout, laat ontbijt, en gratis shuttle van en naar de feestzaal, heel interessant dus! Je moet gewoon een mail sturen naar het hotel van jouw keuze en vragen of er voordelen zijn...
Wij zijn gewoon naar huis gegaan, ik was dan wel chauffeur. was maar een 25min rijden. En ik zou het onmiddelijk opnieuw zo doen. Uiteindelijk betaal je veel geld voor een overnachting waar je toch niks aan hebt. zelfs thuis in eigen bed deed ik geen oog dicht na zo een super dag!
Naast onze zaal is er een hotel. Als 5 van onze gasten daar een kamer boeken, krijgen wij de bruidssuite gratis. Daar zal het dus vanaf hangen :-D (we wonen op 5min rijden van de zaal)