Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1ste gesprek

7-11-2012 21:18:32
Vandaag zijn we voor de 1 ste keer naar de priester geweest ik had er een beetje bang voor, maar het viel allemaal heel goed mee!! Ik had mijn misboekje al klaar en hij had het direct gelezen, ik had daar ook schrik voor, maar ook dit was juist goed meegevallen! Juist de 1ste lezing had ik een verhaaltje gekozen over hazeltje en grote haas, maar dit mocht niet ik moest echt een verhaal uit de bijbel nemen! en bij de belofte MOEST erbij staan ik beloof u trouw te blijven, voor de rest alles goed, ik blij!

Katrien
11-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 584

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik8-11-2012 12:45:20

Wij gaan de 20e. Hier ook wat zenuwen hoor. De pastoor kent mij al heel erg lang, maar heb hem al enige tijd niet gezien. Dus Spannend!!

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik8-11-2012 18:54:11

Ja zeker spannend :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...