Terug naar overzicht
Hanne ik zou gewoon 13.00u nemen en opdezelfde kaart het uur van de avondfeest.(de suite die ge thuis ontvangt ZIJN FAMILIES EN GETUIGEN...waar ge toch mee converseert,afspreekt!)zo doen wij dat ook het uur van het gemeentehuis en het waar en wanneer voor't feesten.MAAR WAT als er een receptie is?OP DE UITNODIGINGEN HET UUR VAN DE TROUW en aparte kaartjes -voor de receptie - voor de avondfeesthoop dat je er iets mee bent!ilse
wij hebben het juiste uur erop gezet de suite komt toch altijd vroeger bij jullie thuis en je kan het ook vragen om wa vroeger te komen en het avondfeest staat er ook op want je stuurt toch alleen maar kaartjes naar de mensen die je uitnodigt grts
Mijn getuigen en familie moeten (samen met mij) om 9u vertrekken om zeker om 10u30 in het gemeentehuis te zijn. Maar dat zijn echt zussen en mama en papa etc. Die weten dat ondertussen heus wel. Als er nog volk wil komen naar het gemeentehuis: op onze uitnodigingen staat gewoon het beginuur van de ceremonie. Verder wel 2 soorten uitnodigingen: zij die komen eten en zij die enkel komen voor dessert en dansen.
@ Carmen, wat is de tekt die je gebruikt voor de twee soorten uitnodigingen want ik zit in delzelfde situatie als u: mensen die komen eten en zij die enkel komen voor dessert en dansen.
bedankt iedereen!! ik ga ook 2 uitnodigingen maken dan, dit is het makkelijkste denk ik!!