Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uur op uitnodiging

8-11-2012 15:34:24
Hallo iedereen,

Wij maken zelf onze uitnodigingen maar ik weet niet welk uur ik op de uitnodiging moet zetten. We trouwen om 13.00 uur en moeten dan ook om 12.15 ten laatste vertrekken om op tijd te zijn. Moet ik dan op mijn uitnodiging zetten om 13.00 uur of om 11.30 omdat ik toch graag heb dat de mensen eerst tot bij ons komen zodat we samen kunnen gaan?

En wat met de mensen die enkel naar het avondfeest gaan en dus niet heel de dag aanwezig zijn. Maak je voor hen een aparte uitnodiging? Met andere woorden maak je 2 verschillende uitnodigingen, 1 voor mensen die komen bij het avondfeest en 1 voor de mensen die heel de dag aanwezig zijn? Of hoe doe je dit anders?

Ten slotte zet je het uur van de trouw van het gemeentehuis en de kerk op een uitnodiging of moet dit niet? Hoe weten de mensen om hoe laat je trouwt?

Groeten Hanne

Hanne
10-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1041

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik8-11-2012 15:49:07

Hanne ik zou gewoon 13.00u nemen en opdezelfde kaart het uur van de avondfeest.

(de suite die ge thuis ontvangt ZIJN FAMILIES EN GETUIGEN...waar ge toch mee converseert,afspreekt!)
zo doen wij dat ook het uur van het gemeentehuis en het waar en wanneer voor't feesten.

MAAR WAT als er een receptie is?

OP DE UITNODIGINGEN HET UUR VAN DE TROUW
en aparte kaartjes -voor de receptie
- voor de avondfeest
hoop dat je er iets mee bent!
ilse

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik8-11-2012 16:53:40

wij hebben het juiste uur erop gezet de suite komt toch altijd vroeger bij jullie thuis en je kan het ook vragen om wa vroeger te komen en het avondfeest staat er ook op want je stuurt toch alleen maar kaartjes naar de mensen die je uitnodigt grts

Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik8-11-2012 17:15:45

Mijn getuigen en familie moeten (samen met mij) om 9u vertrekken om zeker om 10u30 in het gemeentehuis te zijn. Maar dat zijn echt zussen en mama en papa etc. Die weten dat ondertussen heus wel.
Als er nog volk wil komen naar het gemeentehuis: op onze uitnodigingen staat gewoon het beginuur van de ceremonie.

Verder wel 2 soorten uitnodigingen: zij die komen eten en zij die enkel komen voor dessert en dansen.

Tiffany
16-2-2013
 Meld misbruik9-11-2012 13:26:38

@ Carmen, wat is de tekt die je gebruikt voor de twee soorten uitnodigingen want ik zit in delzelfde situatie als u: mensen die komen eten en zij die enkel komen voor dessert en dansen.

Hanne
10-7-2013
 Meld misbruik25-11-2012 19:49:41

bedankt iedereen!! ik ga ook 2 uitnodigingen maken dan, dit is het makkelijkste denk ik!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info