Nu Online
Momenteel zijn er 420 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleedje gevonden

8-11-2012 19:34:07
eindelijk, de kogel is door de kerk en men kleedje is besteld! na heel veel twijfelen en rondkijken en passen en nog eens twijfelen en toch nog maar eens een winkel te doen heb ik toch beslist. een trouwkleedje gaan kopen kost toch wel veel moeite en veel gepuf en gezucht van men medekiezers maar toen ik met men kleedje uit het pashokje kwam vielen alle mondjes toch wel open en voelde ik me er echt heel goed in... nu had ik toch wel men kodak niet bij zeker !
men vriend was heel nieuwschierig en ik liet hem dus het catalogus zien waar men kleedje instond en hij vond dus in heel de catalogus geen enkel mooi kleedje en bij mijn kleedje zij hij ouh neen en dit is echt niet mooi ! de euforie zakte dus vlug ...
maaaar na overleg met men medekiezertjes en overtuigingen ben ik toch zeker van men kleedje en is men kleedje wel mooi (heel overtuigend ! ) maar het ligt enkel aan het model dat het kleedje aan heeft .
en nu probeer ik me voor te stellen hoe ik met men kleedje sta en bel ik dus terug naar men winkel of ik een foto mag komen trekken en het kleedje nog eens mag aandoen, als antwoord krijg ik dus ja nu gaat het niet want we zitten met de opendeurdagen dus bel binnen 2 weken nog eens terug en dan hebben we tijd dus met andere woorden tis in orde we hebben u geld en rot nu maar op ! ghoo ik was echt teleurgesteld !
maarja dat is het echte leven van een toekomstige bruid waarschijnlijk

Evelien
22-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1336

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik8-11-2012 19:59:28

Oooh een super gevoel hé!! Ik heb het mijne gisteren ook net besteld!

Gelukkig had ik mijn gsm bij en heb ik zo toch een foto kunnen nemen!! Zo verliefd op het kleed dat ik gisteren voor ik ging slapen de foto heb bekeken en vanmorgen opnieuw ;-)
Binnen 2 weekjes kan jij ook jezelf bewonderen op foto hé! Nog eventjes geduld!
En aangezien de mondjes van je medezoeksters open vielen zal je ventje zijn mondje ook open vallen op de grote dag :-))

Elien
17-11-2012
 Meld misbruik8-11-2012 20:14:55

Ooh zo leuk nieuws! Waar heb je je kleedje besteld? Wees blij dat je nog 2 weken kan verlangen naar dat moment :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info