Terug naar overzicht
Hoi Karolien,Ik ben daar op 23 september naar de opendeurdag geweest. Ik werd meteen aangesproken door een verkoopster en ik heb 6 kleedjes gepast. Twee ervan waren echt heel mooi, maar ik wil eerst nog even naar Linx in Leuven gaan vooraleer ik beslis. Ze hebben bij Lilian Claes wel wat keuze en je mag zoveel passen als je wil. Ze waren heel vriendelijk en behulpzaam, maar probeerden mij wel wat onder druk te zetten om al te beslissen en te kopen. Dat heb ik dus nog niet gedaan, maar al bij al was die winkel een positieve ervaring. Zeker de moeite om eens te gaan kijken.Veel succes!Groetjes,Kirsten 09/06/2007
Bij mij net hetzelfde: willen zoeken tot ik iets had wat ik graag zag hoewel niets echt mijn ding was. Beetje te opdringerig vond ik. Ik heb dan een optie genomen (was mogelijk voor 1 week) maar heb nu iets anders gevonden.
Hey,Ik ben daar ook naar de opendeurdag geweest en ik moet het toegeven... Ik vond ze daar ook een beetje te opdringerig. Wel vriendelijk.Ik heb mijn kleding nu bij Linx in Hasselt gevonden.Groetjes
Ik heb mijn kleed daar gevonden tijdens de opendeurdag.De mevrouw die me hielp was heel vriendelijk en gaf uitstekend advies. Opdringerig? Tsja ik had zoiets van als ik hier mijn zin vind, waarom nog verder zoeken? Maar dat is ieder zijn/haar keuze.Ik lees bovendien vanalles over onvriendelijke mensen in bruidswinkels dus ik was al héééél opgelucht toen die dame zo enthousiast en vriendelijk was.Veel succes!Lies 5.5.2007
HoiIk ben daar op 16 september mijn kleed gekocht op de opendeurdag. Ik vond ze daar vriendelijk en helemaal niet opdringerig. Uiteraard willen zij verkopen, dat is toch normaal. Maar opdringerig? Nee, helemaal niet.Maar inderdaad, dat is eigen mening.Ik ben zeer tevreden dat ik daar mijn kleed gekocht heb.GroetjesRebecca11.08.07
Geen aangename ervaring! Het zelfde kleed dat ik nu gekocht heb van Marylise werd daar voor honderde euro's duurder verkocht. Bij Maxim's couture in Mechelen was het veel aangenamer om te passen! Zelfs de retouchen zijn daar gratis, i.p.v. € 60,00 bij Lilian Claes. Dit is ook niet veel, maar het gaat over de service!
Spijtig genoeg slechte ervaring.Heb mijn kleed daar gekocht, maar dienst na verkoop is alles behalve aangenaam.Zijn zeer kortaf, vooral oudere dame.Deze is zeer kordaat en onvriendelijk.Heb spijt dat ik mijn kleed niet gekocht heb bij Maxims in Aarschot.Geef liever geld uit aan mensen die het verdienen en er moeite voor doen.