Nu Online
Momenteel zijn er 725 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Couture Ann - Aalst

3-10-2006 15:01:10
Hallo,

Ik ben zaterdag eventjes bij Couture Ann in Aalst binnen geweest. Ik moest in november terug komen als het opendeurdagen waren dan kon ik de nieuwe collectie zien. Ze zei mij dat alles maatwerk was, je kan kiezen wat je maar wil. Heeft iemand ervaring met Couture Ann ? en hoe zit dat in elkaar je kan toch onmogelijk weten of iets bij jou past als het nog moet gemaakt worden

groetjes
Pat 01.07.2007

Pat
1-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 978

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik3-10-2006 15:15:00

Hey,

Ik ben in juni ook eens binnen gegaan bij Couture Ann.
Ook ik moest terug komen tijdens de opendeurdagen. Ik vraag me eigenlijk af of ze op de andere dagen iemand helpt aangezien ze aan iedereen zegt dan terug te komen.
Die dagen worden de kleedjes gepresenteerd door modellen aan de hand van een modeshow.
Maar het is niet omdat het bij een model mooi is dat het ook bij u mooi is hé. Er zal dan ook veel volk zijn dus moeilijk om te passen veronderstel ik.
Ik vond dat nogal een makkelijk en niet echt klantvriendelijk antwoord en ben er dan ook niet meer terug gegaan.
Ze gaf me ook een foldertje mee met een kleed waarvan ze de prijs zei met de mededeling: "Dat is niet zo duur en zal wel in uw budget vallen". Dat terwijl ik niet eens gezegd had dat ik dat kleedje mooi vond en bovendien kende ze mijn budget niet. Het was net alsof ze dacht dat ik me niets duur kon permitteren.
Ik ben dan bij Moderna in Schepdaal geweest en daar waren ze supervriendelijk en heel behulpzaam. Ik heb mijn kleed daar dan ook gekocht.

Groetjes, Sissi

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik3-10-2006 16:28:40

hallo,

Mijn mama haar suitekleed kwam van bij Couture Ann. Ik moet zeggen dat wij daar héél goed ontvangen zijn geweest. We zijn er ook op het onverwachts binnen gevallen (wel op een namiddag in de week)want op basis van de etalage kan je je geen idee vormen, daar hangt meestal niet veel soeps terwijl er binnen echt juweeltjes hangen. Ann (en haar mama)heeft ons goed geholpen, zo goed zelfs dat na amper een uurtje mijn mama haar hele outfit was samengesteld. Ze zag er stralend uit!

We hebben natuurlijk geen ervaring met de trouwjurken maar met maatwerk bedoelen ze denk ik dat er wel modellen hangen om te passen maar dat je die dan naar eigen smaak/kleur kan aanpassen.

1 ding misschien wel in 't achterhoofd houden...zeker eens naar de prijzen van alles vragen bvb attributen (juwelen, handtas, hoed,...)want die staan niet geprijsd en dat kan de rekening snel doen oplopen.

Voor de rest kan ik niet echt iets slechts bedenken van deze winkel.

groetjes
Ann-Sophie
getrouwd 9 september

ellen
4-11-2006
 Meld misbruik3-10-2006 19:45:04

Mijn kleed komt van bij Couture Ann. Ik ben heel tevreden over haar service; daar wij maar besloten hebben te huwen ergens eind juni en ik pas om een kleed ben gaan kijken op 20/8 de trouw is voor 4/11.
Er waren een aantal zaken die onmiddellijk nee zeiden wegens tijdgebrek.
Ann is wel een speciale dame recht voor de raap, maar ik hou wel van zo een verkoop.
Volgende week mag ik gaan passen ik ben al nieuwsgierig want het kleed dat ik heb was er wel in het wit maar niet in de kleur van mijn keuze.
Spannend!!!!

Miriam
28-10-2006
 Meld misbruik4-10-2006 9:34:39

Ik ben vorig jaar naar de opendeurdag geweest voor bruidsmode en voor suitemode. Op zich vond ik dit wel fijn, omdat je ongegeneerd in de rekken kan neuzen en alles kan laten aanpassen door de modellen wat je leuk vindt. Je ziet dus al eens een kleedje zonder alles zelf te moeten passen.

Hun collectie is ook uitgebreid: van supersimpel tot sisi-stijl.

Sommige meisjes hebben op die opendeurdagen gepast en gekocht, maar ik vond het te druk en iedereen staat er dan zo op te kijken :).

Ik had wel een mooi kleedje gezien en het kostte maar 750 euro! De moeite dus om eens een afspraak te maken op een later tijdstip. Ik ben toen teruggegaan, en heb effectief dat kleed gepast, maar ik moest er niet aan denken nog eens iets anders aan te proberen. Het was ok voor hen en het kon niet snel genoeg gaan. Ik was zo teleurgesteld, want het was nog maar het eerste kleedje dat ik paste, dus ik heb het niet gekocht en ben er niet meer teruggegaan. Uiteindelijk heb ik beseft dat dat kleed me zelfs niet eens zo goed stond ivm vele andere modellen. Ze deden dus niet veel moeite...

Mijn zus heeft er dan wel haar suitekleed gekocht op de andere opendeurdag, en ze staat er geweldig mooi mee. Maar opnieuw was het in de ogen van de verkoopsters allemaal direct goed. Ik heb dus wel de indruk dat ze een beetje snel willen verkopen soms.

Mijn zus is wel heel tevreden over de dienst na verkoop, het kleed zit perfect en ze waren niet opdringerig om er vanalle accessoires bij te verkopen of zo. Ze had rustig de tijd om eens iets uit te proberen qua juwelen en schoenen, maar heeft er uiteindelijk niets bij gekocht.

Voila, mijn ervaringen, hopelijk heb je er iets aan!

Groetjes,
Miriam

Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik4-10-2006 10:28:40

Ik ben supertevreden van ann!! Ben er eens binnengevallen en heb boekjes van haar collecties meegekregen zodat ik al eens kon zien of mijn goesting ertussen zat, zodat ik wist of ik bij haar terechtkon. Ben dan naar de opendeurdag in februari geweest en heb 3 kleedjes laten dragen door modellen. Waarbij Ann zelf zei dat ze niet representatief waren voor alle bruidjes, maar zo konden we het kleed al zien. Ben dan even later op afspraak teruggegaan om de 3 kleedjes zelf te passen. Heb er alle tijd en hulp gekregen en mocht rustig eens ronddraaien om de kleedjes goed te bekijken. Met maatwerk bedoeld ze inderdaad dat het kleed in de winkel een standaardmaatje is om te kijken of het kleed goed valt en of je het wilt, maar nadien wordt je langs alle kanten afgemeten zodat ze dat dan door de ontwerper op maat kunnen laten maken. Eventueel kan hun eigen naaister (of Ann zelf) nog wat aanpassingen doen indien nodig (bvb mijn rok hebben zij zelf ingekort). Ik ben dan teruggegaan om alles te passen, er moest hier en daar wat bijgewerkt worden en dan mocht ik nog eens teruggaan. Ze hebben ook lingerie, schoenen, handtassen en juweeltjes, maar je koopt zelf wat je wil natuurlijk. Ik heb enkel lingerie en schoenen gekocht want vond het wel handig, zij hield dat allemaal bij in de winkel tot de finale pas. Ze gaf ook veel tips en was idd recht voor de raap maar liever dat dan veel verkoopgezever. De rekening werd gespreid betaald (bij elke pas een stukje) en ze gaf duidelijk de prijzen mee.
Je mag er binnenvallen, maar ze werkt enkel op afspraak zodat ze genoeg tijd kan besteden aan haar klanten. En ja, als je volgend jaar trouwt heb je nog tijd genoeg voor de nieuwe collectie. En het is makkelijker naar de opendeur te gaan en alles zo eens te bekijken dan alles op een kapstok zien te hangen. Ik had meteen een idee wat ik wilde en hoewel de tijd nipt was heeft ze me toch aangenomen. In februari een kleed kiezen om begin juli te trouwen, en een topje kiezen uit puur handwerk (veel pareltjes en borduurwerk). Het was allemaal prachtig afgewerkt tot in de puntjes!

David
8-7-2006
 Meld misbruik7-10-2006 8:34:10

Hey!

Ook mijn kleedje heb ik gekocht bij Couture Ann en was er heel tevreden over. Ook heel de suite heeft zijn kleedje daar gekocht en dan spreken we toch over 6 kleedjes in totaal.
We zijn ook eerst eens naar de opendeurdag geweest en je kon inderdaad alle kleedjes bekijken en indien gewenst werden die dan een geshowd door modellen. Had kleedjes gezien op de kapstok waarvan ik dacht "wow" maar die dan uiteindelijk toch zo mooi waren als ik het eens "in het echt had gezien".
Hebben dan een afspraak gemaakt en zijn er met onze hele bende naartoe getrokken.
Eerst vroeg ze welke stijl ik wou (strak of romantisch ....) en welk budget ik had. Toen ik had uitgelegd wat ik wou (een romantische jurk met bustier) zei ze onmiddelijk dat een bustier mij niet zou staan. En ik maar zeggen dat het toch dat moest zijn. Totdat ik een jurk met bustier aanhad! ze had dus gelijk hé, dat trok op niets! Heb uiteindelijk maar drie kleedjes gepast en toen had ik het juiste.
Ik werd opgemeten omdat dat kleed dan in het fabriek op maat wordt gemaakt.
Het eindresultaat was gewoonweg schitterend! Het zat als gegoten!
Ben echt supertevreden van Ann en haar moeder (die ook in de winkel werkt) en zou haar aan iedereen aanraden!
Als je een foto wil zien van mijn kleedje, mail maar gerust hoor: wendy.de.baere@telenet.be
Groetjes,
Wendy
08/07/2006

Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik15-10-2006 17:02:28

Ann is inderdaad 'recht voor de raap'! Zelfs naar het onbeleefde toe! Zo heeft ze mij voor een volle winkel belachelijk gemaakt door heel luid te zeggen dat een kleedje mij helemaal NIET zou staan. Ik had gewoon maar gevraagd of haar model tijdens een opendeurdag dat kleedje eens wou aandoen. Ze mag gerust haar mening geven, maar liever op een beleefde en discrete manier, en wanneer ik het kleed zelf aanhad, en niet wanneer het nog op de kapstok hangt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info