Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Enige familie voort gemeentehuis is broer

9-11-2012 0:13:30
Dag Bruidjes,
Mijn mama ga waarschijnlijk ni komen,want ze heeft een psygische stoornis.Met mijn papa heb ik geen contact meer.Maar ik zou wel heel graag mijn moemoe en vava erbij hebben,maar die zijn ook al wa ouder en durven niet zover met de auto rijden.Dus die zouden mee de taxi moeten komen 50km tot gemeentehuis en de feestzaal is nog is 30km verder ;das 80 km tot hun thuis terug.Ik weet ook ni of ze dat nog gaan aankunnen,mijn moemoe is mee vanalles aant sukkelen. Maar zij betekend veel voor mij en anders is het alleen mijn broer die komt naar't gemeentehuis. Komt er nog bij dat wij door al die omstandigheden alleen maar voor de gemeente trouwen om 11u. Maar om 18u is pas ons avondfeest; wat moeten we ondertussen dan doen? En ik weet ni of mijn grootouders da gaan aankunnen zo ne lange dag. Of moet ik ze dan toch maar voorstellen om alleen opt avondfeest te komen als het echt ni zou gaan?

Karin
30-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1378

krista
9-8-2013
 Meld misbruik9-11-2012 5:28:50

hoi karin,

kan je je grootouders niet 's morgens laten komen en dan 's middags na de gemeente bij jou thuis wat laten rusten, tv kijken, en dan 's avonds hun naar het feest laten komen en eventueel een overnachting regelen bij jullie in de buurt.. dan moeten ze die dag zelf niet meer terug rijden.. ik denk maar mee voor een oplossing he, vind het jammer voor jou dat je niet meer familie erbij kan hebben.. hopelijk komen er een deel vrienden naar het gemeentehuis dat kan soms ook veel goed maken..

Karin
30-3-2013
 Meld misbruik9-11-2012 9:37:11

Dag Krista,
Bedankt voor je reactie.
Ik weet ni of ze ergens willen overnachten. Ze hebben da vroeger ook al ni echt gedaan. Moemoe ging 24j geleden alleen mee opreis mee mijn ouders, omdat vava da ni graag deed.En sinds dien heeft geen één van de twee nog ergens gaan logeren. Wij wonen in een bel -etage en moemoe kan de trap nimeer op. De laatse keer dat ze zijn geweest was het een heel gesukkel om ze boven te krijgen. Omdat de trap een beetje draait hadden we veel schrik dat ze zou vallen. We hebben dan maar beslist als ze nog eens op bezoek komt om beneden te gaan zitten in een kamer achter de garage, dan kan ze zo nog naar de tuin kijken. Maar daar kunnen we ook maar ne gewone stoel zetten en daar zal ze mss niet echt in kunnen rusten.
Groetjes

,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...