Terug naar overzicht
Prachtige foto's, prachtig kleed ! Weinig koppels al zo hard zien stralen van geluk als jullie !
supermooi! (maar dat zei ik al eerder,hé!) prachtige jurk en alles was echt wel af!! geniet nog maar lang na!groetjes!
Hele mooie foto's! prachtige jurk! jullie straalden gewoon! Je kan er maar van genieten :-)
Wat een droom.....
Amai.. die foto's geven echt een leuke sfeer weer! Jullie zagen er echt allemaal stralend uit :) Ook een supermooie locatie voor het feest lijkt mij!Heb je zelf een liedje gespeeld voor je man op de saxofoon? Lijkt me kei-ontroerend :) Mag ik vragen van welk merk je beide kleedjes zijn?? Ik ben volop op zoek naar een kante kleedje maar lijk mijn zin niet echt te vinden.. Veel plezier nog in je getrouwde leven :)
Prachtige foto's ! Wat een super mooie bruid was je !!Proficiat !
Wat een prachtig koppel zijn jullie toch!Echt super mooie foto's en de feestzaal ook super chique!!!Geniet nog lang na!groetjesSandra
Idd ik kan me in alle commentaren hierboven vinden : SCHTITTEREND !!!!
echt knap jullie stralen echt geniet van jullie huwelijksleven grts
hele mooie foto's!!!!!!!
Amai, je lijkt net echt een prinses!!! Prachtig kleed :)
Supermooie foto's Stephanie! Je kan het geluk echt van jullie gezichtjes zien. Zo stralen! Subliem!
amai, prachtige foto's, alles was super mooi, mooi kleedje, mooie mensen, mooie bloemen! een prachtige dag!proficiat en geniet van het getrouwde leven!
Dank jullie wel! @ Lien mijn kort kleedje kwam van Emanuelle een boetiek in Schilde ik weet niet van welk merk het is. Mijn trouwkleed was een la sposa siglo! Voor onze openingsdans heb ik de eerste minuut meegespeeld met adele to make you feel my love. Ik heb saxofoon gespeeld van mijn 10 tot 14 jaar, mijn man had me nog nooit horen spelen dit was dus een mega verrassing!! Ik was heel zenuwachtig maar hij vond t geweldig!
Wauw, schitterende foto's!!!
Prachtige foto's!! Amai!
Proficiat!Hele mooie foto's. Jullie zagen er dolgelukkig uit.Nog heel veel geluk gewenst.
Gewoonweg prachtig!
Heeeeeeeeeel mooi! Echt leuke foto's, je ziet dat jullie je geweldig geamuseerd hebben :-)Ook een prachtig kleedje!!!
Proficiat!! Prachtige foto's!!
Lijkt me een superfeest te zijn geweest.. :-) Echt superfoto's
1 woord: Waaaauw!Pure klasse!Zeg, waar heb je die bordjes gehaald met bride en groom en zo op?Ik wil ook wel zulke bordjes, maar deze die ik al gevonden heb, vind ik nogal duur...Heb al gedacht om ze zelf te maken, maar ik heb niet zo'n mooi geschrift :-)
Prachtige foto's! Jullie straalden. Een dikke proficiat met jullie huwelijk!Wie was jullie fotograaf?
Dank jullie!@Ruth ik heb onze bordjes van Etsy.com@Evy Onze fotograaf was Ian Hermans Photographywww.ianhermans.be Liefs Stephanie
Ooooh! Supermooi! Mijn kleed komt uit dezelfde collectie als dat van jou! Nu ben ik er nog gelukkiger mee :) (alsook een gelijkaardige sleep) Je zag er stralend uit!
Schitterend mooie foto!s!! Gewoonweg prachtig!!
Marieke super sleep toch! Love it so much haha bedankt iedereen elke keer als ik ze bekijk beleef ik heel de dag opnieuw zalig gewoon!
Echt he! Ik was instant verliefd op de sleep!