Terug naar overzicht
Hallo,Als je een trouwjurk gaat huren dan hebben ze vaak enkel heel oud en achterhaalde bruidjurken. Je kan in plaats daarvan ook een tweedehandsjurk kopen.Ik verkoop de mijne van Marylise aan de helft van de prijs. Het komt uit de collectie van 2006 en het is als nieuw. Gebroken wit met sleep en bustier. Zeer sexy en tijdloos. Als je wil stuur ik je een foto op. Mail dan naar witten@belgacom.netAls je er eentje wil huren dan ken ik een winkel in Deinze, maar de naam ben ik nu vergeten. Je zal hem wel vinden in de gouden gids zoveel zijn er niet.Veel succes
Hey,Je kan misschien eens gaan kijken bij Farah Love. Blijkbaar verhuuren zij nieuwe jurken en de tweede keer dat de jurk verhuurd wordt, wordt ze eigenlijk verkocht aan huurprijs. Misschien wel een ideetje?Groetjes,Lieve
ik ben ook op zoek naar een winkel die jurken verhuurt.en in welke omgeving ligt Farah love lieve?groetjes debbie 10/08/07
Farah Love, adres: Dorp West 28, 2070 Zwijndrecht. Telefoon: 03/252 54 88Groetjes,Lieve
hallo, kijk eens op www.goudengids.be en tik in bij 'wie':Ceremonie-, bruids- & communiekleding - Verhuur Daarin zul je alvast iets vinden denk ik.Ik weet nu niet hoeveel een bruidsjurk huren kost, maar als het nog 400 euro of zo is, kan je er misschien eens aan denken om een tweedehandsjurk te kopen? Daar heb je ook al mooie voor voor die prijs (vooral op www.marktplaats.nl )Ik hoop dat je je goesting vind!!!Goretjes, Els14/07/2007