Terug naar overzicht
wij duimen :-) Héél veel succes voor morgen en er zal er wel ergens 1 tussen hangen voor jouw :-D
Dag Lynn,We duimen zeker voor je mee! Niet teveel zenuwen hebben!Je zal jou kleedje wel vinden! Laat nadien iets weten hé!groetjes
Ik duim mee!Succesgroetjes
ik duim mee en de moed niet laten zakken als je je kleedje hebt zal het een superkleedje zijn succes grts
Dubbele dikke duim !Toi toi toi en ... genieten!
Ik ben ook Bij le chapeau en jpc geweest. Kvond de aanpak bij le chapeau leuker maar mijn stijl die ik zocht heb ik volledig gevonden bij Jpc. Daar heb ik dan ook m'n jurk besteld. Veel plezier bij het kiezen! En onthou dat je een jurk moet kiezen waar je je mooi en comfortabel in voelt, er zijn zoveel jurken waar je mooi in staat dus ik geloof niet dat er maar 1 juiste jurk is voor iemand. De gasten zullen ook niet kunnen vergelijken met eventuele andere jurken dus stralen doe je sowieso!
Heel veel succes morgen!
Heel veel succes gewenst! Komt allemaal wel goed.Ik kan je zeker Amiga aanraden als je Pronovias of La Sposa zoekt.Ik denk dat er weinig bruidswinkels zijn met zo een ruim aanbod.Ik heb maar 1 winkel gedaan (nl Amiga). Ik was gek op pronovias en maggie sottero, en heb een winkel uitgezocht die mijn favoriete merken in huis had. Ik heb uiteindelijk wel iets anders gekozen (omdat dat nu eenmaal beter bij mijn lichaamsbouw past). Maar qua professionaliteit zijn ze echt top! Voor mij alvast een aanrader.Groetjes,Caroline
Ik weet wat het is, mijn jurkenjacht ging ook niet vlotjes. Ik had bij de laatste winkel ook zo'n now or never gevoel. (want waar moest ik heen als ze ook daar niet te vinden was?) Maar na het passen van zo'n 60-tal jurken, heb ik dan toch mijn jurk gevonden. Het is niet wat ik voor ogen had, maar het staat me erg goed en ik voel me comfortabel. Oh ja, en ik ben er he-le-maal weg van .Take a deep breath and go for it! Jouw jurk hangt er zeker ergens tussen.Good luck!
Lynn, super veel succes gewenst, dat komt echt wel in orde! Laat zeker weten hoe je ervaringen zijn geweest in de 3 winkels he!Groetjes :)
Heel veel succes! Ik heb geluk gehad denk ik, bij de tweede winkel (Issa Moda) was het al prijs. Ik had er ook wel een merk gezien dat ik heel mooi vond en het is ook iets uit die reeks geworden... Ik hoop dat het voor jou ook een succes is deze keer...
Super veel succes, Lynn! Ik denk er net zo over als caroline (met kleine c). Je zult sowieso stralen in een kleed waar jij je op je gemak in voelt! Toitoitoi, en vergeet vooral niet om ervan te blijven genieten! Als je zo strest, ben je ook niet positief ingesteld. Misschien eerst een glaasje bubbels gaan drinken met je compagnie? ;-)
Whoop whoop I found the dress :-) Het is uiteindelijk het laatste kleedje geworden dat de verkoopster in de laatste winkel bovenhaalde Dus het was echt wel now or never. Ik heb het uiteindelijk bij Amiga gevonden waar ze inderdaad super veel keuze hebben. Ik heb super lang getwijfeld dus een prachtig verenkleedje en een fishtail met lange sleep. Aangezien ik enorm veel schrik had voor mijn wederhelft zijn reactie heb ik met veel pijn in het hart afscheid moeten nemen van het verenkleedje.. Maar de fishtail is echt wel wauw :-)Dit bruidje kan eindelijk met een gerust hart gaan slapen ;-)
yes! eindelijk je jurk :) wil je me een berichtje sturen welke het geworden is?En welke niet? ;)
Oh ben ook benieuwd wat het geworden is !!!
Het is de Mulata van La Sposa geworden - maar de asymetrische halslijn wordt aangepast naar bustierke en er wordt een ander centuurtje opgezet