Terug naar overzicht
hallo wij gaan naar mexico op huwlijksreiswij trouwen op 12/12/12 en vertrekken 14/12/2012 tot 29/12/2012 naar mexico .wij gaan wel voor een strand vakantie en een paar uitstappen boeken ginder via de conculente van jet air.vb:twee dagen yucatan met de chitsi itsa een van de zeven wereldwonderen en nog andere soorten tempels gaan we bezichten .je kan ook veel gaan snorkelen en diepzee duikenook een tocht met quad enz........en ook veel winkels om te gaan schoppen.misschien ben je al iets verder .groetjes caroline
Hey Sanne,Wij zijn twee maanden geleden op huwelijksreis in Bali geweest. Omdat er heel veel bruidjes hun honeymoon daar ook gingen doorbrengen, heb ik er een verslagje over geschreven, met tips en tricks.Misschien kan dat jullie een beetje helpen om een keuze te maken.Linkje naar mn verslagje:http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=445623 Lieve groetjes,Katrien
Wij zelf hebben nog totaal geen idee naar waar we op huwelijksreis gaan ,maar weet dat in augustus Mexico orkaan gevoelig is. (niet dat ik je wil bang maken of zo maar enkele jaren geleden ben ik er in augustus op reis geweest en hebben niet zoveel van het land kunnen zien omdat we geëvacueerd waren (wegens een orkaan)) Informeer eens bij een reisbureau zij gaan u alle info kunnen geven over de 2 landen ook hé :)veel succes nog
hey,Bali is echt een aanrader. Cultuurtrips vanuit Ubud, Lovina Beach als je met de auto wil rondrijden en voor de strandvakantie naar de Gili eilandjes met de ferry. Daar zijn super mooie hotels, prachtig voor te duiken en je kan bij ondergaande zon gaan paardrijden op het strand.
Wij zijn in Bali geweest, er is veel te doen voor duikers en surfers, en cultuur in Ubud. Maar het is toch niet zo paradijselijk als in de films, helaas. In Mexico zijn we nog niet geweest.