Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Decoratie huren

9-11-2012 16:36:10
Hallo iedereen

Ik ben op zoek naar een verhuurbedrijf voor bruiloftdecoraties. Voorlopig heb ik enkel www.instylestyling.com gevonden, een Nederlands bedrijf, maar ik zoek liever een bedrijf uit België kwestie van leveringskosten enzo.

Wat we willen huren is; papieren lampionnen, tulle om tenten aan te kleden, vazen in allerlei maten, pomanders, plafond en wanddecoratie, ...

Alle tips zijn welkom, DANKU!

Charlotte

Charlotte
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1487

Sandra
7-9-2013
 Meld misbruik9-11-2012 17:58:26

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik11-11-2012 10:41:48

Hi Charlotte

Heb je al een bedrijf gevonden? Ik ben nl ook nog steeds op zoek.. Ik zou pomanders, lopers, kandelaars en vazen willen huren
Gr

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik11-11-2012 12:20:25

Hey Lynn, voorlopig enkel in Nederland. Ik ben eens gaan kijken op de website van Ziri, maar ik zoek nog andere dingen ook. Trouwens, bedankt he Sandra!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...