TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
25-5-2013
|
9-11-2012 16:48:17
Huwelijksuitnodigingen worden 2 maanden op voorhand verstuurd. Misschien kun je al een save the date kaart versturen, dan weten de mensen dat ze die dag moeten vrijhouden.
|
|
Karen
13-7-2013
|
9-11-2012 16:53:50
Wij trouwen in de zomer en gaan, ook omdat de mensen idd hun vakanties snel boeken, onze uitnodigingen 3maand op voorhand verzenden. Ik heb wel al een save the date-mailtje gestuurd naar de allerbelangrijkste genodigden.
|
|
Ann
14-9-2013
|
9-11-2012 17:12:12
over het algemeen worden uitnodigingen 6 - 8 weken op voorhand verstuurd. Maar als je trouwdag in een vakantieperiode valt kan je ze inderdaad mss beter iets vroeger versturen. Wij trouwen net na de vakantie en gaan ze toch vroeger versturen, dan heeft iedereen tijd genoeg om te antwoorden moesten ze op vakantie gaan. Groetjes
|
|
Alessia
7-9-2012
|
9-11-2012 17:38:29
Wij hadden de onze eind mei, begin juni verstuurd. De mensen kregen dat tot 1 augustus om te bevestigen en tegen 2 weken voor de trouw hadden we alle bevestigingen binnen en konden we het aantal doorgeven... Goed op tijd versturen is dus de boodschap!
|
|
Silke
4-5-2013
|
9-11-2012 17:39:42
wij gaan het 3 maanden op voorhand versturen.
|
|
vanessa
29-3-2013
|
9-11-2012 20:32:36
wij trouwen op 29 maart 2013 en heb de uitnodigingen deze week besteld maar wel nog niet laten bedrukken,iedereen die ik gevraagd heb heeft de datum vrij gehouden voor ons feest,dat hoop ik toch teminste haha... Wij kregen ook de raad van de drukkerij om deze 6 weken op voorhand te versturen. Veel succes met je voorbereidingen. Vanessa
|
|
Elien
17-11-2012
|
10-11-2012 8:16:19
Wij hebben onze uitnodigingen 2 maand op voorhand gestuurd, maar dat was om praktische redenen. Normaal moet je ze 6 weken op voorhand sturen. Vanaf dat wij onze datum wisten hebben wij gewoon iedereen verwittigd via sms/mail/facebook!
|
|
Tatjana
14-9-2013
|
10-11-2012 9:04:37
Ik heb het al veel gehoord dat uitnodigingen ongeveer 2 maanden op voorhand worden gestuurd. Bij ons zijn de mensen die wij er zeker bij willen, al lang verwittigd. Daar wij vlak na de vakantie trouwen, gaan wij onze uitnodigingen begin of half juni sturen. Zo kan iedereen tijdig antwoorden ook al gaan zij op vakantie of nietJe kan natuurlijk ook al een klein kaartje en/of bemerking zetten bij jullie kerstkaartjes Zo gaan de mensen misschien ook al weten dat ze deze datum moeten vrij houden.
|
|
Fairytale
8-6-2013
|
10-11-2012 10:30:23
Wij trouwen begin juni, wij dachten eraan onze uitnodigingen begin maart te versturen :) en ten laatste half mei iets te weten wie er komt of niet, hebben ze tijd genoeg om na te denken.
|
|
Sanne
9-7-2011
|
11-11-2012 11:53:03
Zoals gezegd: in principe verstuur je je uitnodigingen 6 tot 8 weken van te voren. Maar ik denk dat tegenwoordig de meeste mensen dichter bij de 8 weken zitten dan bij de 6... Ik zou ze niet té vroeg versturen, want dan is de kans groter dat mensen de uitnodiging kwijtraken of het vergeten en al zeker vergeten te laten weten of ze gaan komen.
Als je ervoor wil zorgen dat de mensen niet op vakantie zijn, zijn er inderdaad andere mogelijkheden om ze al op de hoogte te brengen van de datum. Maar, vraag je dan misschien wel af: Welke mensen vinden mijn trouw zo belangrijk dat ze speciaal daarvoor hun vakantie op een ander moment plannen? Want om eerlijk te zijn: ik zou dat doen voor broers en zussen en echt goede vrienden (en natuurlijk later ook voor mijn eigen kinderen), maar niet voor verdere familie, collega's of vrienden die ik maar af en toe eens zie. Dus dan kan je mij wel langer op voorhand je datum laten weten, maar dat heeft eigenlijk geen zin, omdat ik mijn persoonlijke planning er niet aan ga aanpassen. Wij hebben zelf dus ook niet speciaal onze nonkels, tantes, neven en nichten al lang op voorhand op de hoogte gebracht van de datum, omdat we niet van hun verwachtten dat zij daar rekening mee gingen houden bij het plannen van hun vakantie.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|