Terug naar overzicht
Hoi Tessa, ik ken dat getwijfel over een sluier maar al te goed. De bijpassende sluier van mijn kleed was een mantilla. Ik ben tenslotte niet voor een sluier gegaan , wegens 1 ik had al een lange kanten sleep en de sluier zou hier volledig overvallen. Het zou een deel van de mooiheid van mijn jurk wegnemen. 2 mijn kapsel, ik wou absoluut opgestoken , maar met een sluier zijn er toch altijd minder keuzes. De sluier had zelf al een grote kam die dan toch moet worden weggewerkt. 3 ik had amper juwelen, maar een groot haaracessoire dat ik wou mooi laten uitkomen. Nee geen tiara, want dan is een sluier weer ideaal. 4 . Deze sluier had wel wat gewicht, en zag ik echt niet zo zitten. Veel succes met de laatste loodjes !
Ik herken de situatie. Ik heb ook een kleed waar kant in wordt verwerkt zowel vanvoor als vanachter en het is niet echt nodig om een sluier aan te doen denk ik dan maar mijn mama en mijn verloofde willen dit precies wel maar je moet gewoon je eigen gevoel volgen. Ik vind niet dat het mij echt staat dus ik denk dat het toch een nee gaat worden bij mij maar ik twijfel ook nog steeds. Ik zal moeten zien wanneer ik mijn proefkapsel laat doen en wat de mogelijkheden gaan zijn enzo en dan een testen of het mij wel goed afgaat of niet. Nog veel succes!
Hallo,Ik had eigenlijk nooit gedacht aan een sluier maar mijn kleed is van achteren zonder iets van versiering en een gewone rits. Eerst dachten we te vragen er knopjes aan te naaien maar toen kwam de verkoopster met een versierde sluier en dat was prachtig. Dus als je niet iets hebt van dat maakt het plaatje af dan zou ik het niet doen. Je zegt het was niet mooier waarom dan doen?