Terug naar overzicht
HeyNet als jij heb ik geen "eisen" in verband met de suitekledij. Ik weet dat mijn moeder en mijn schoonmoeder zich in weinig kledij echt 100% goedvoelen en ik vind dat wel belangrijk op zo'n dag. Dus van mij mogen ze desnoods een vuilzak aandoen, als ze zich er goed in voelenen bijgevolg ook stralen :). Natuurlijk vertrouw ik er wel op dat ze niets slordig of onverzorgd gaan aandoen..ik ken ze een beetje. De rest laat ik aan hun over.Bij mijn getuige heb ik wel één eis gesteld: dat zij niet té kort gaat. Ze heeft nogal een gewoonte van miniminikleedjes te dragen en dat wil ik nu liever niet op MIJN grote dag. Stel je voor dat de mensen enkel oog hebben voor haar benen ipv van het trouwkoppel...
Heyje kan misschien opzoek gaan naar een feestelijk broekpak.Ik snap u wel, ik heb gevraagd aan de suite voor een kleedje int kort kleur maakt niet uit.Gelukkig vont iedereen dat goed.Groetjes
hallo,Ik laat enkel de mannen in zelfde das komen (die ik ook koop voor hen). De vrouwen weten al dat dat een blauwe das zal zijn maar ik verplicht hen tot niets. Mijn schoonmoeder stelde dat al direct. Beide mama's hadden bij vorige trouw stress door de andere schoonmama en dat wil ik hen besparen. Ik wil ook dat ze op hun gemak zijn. Ik zou het in jou geval ook los laten maar ik begrijp dat je het niet tof vindt. Zeker die uitspraken over geld... Misschien is het wel haar aard om niet te willen opvallen en draagt ze anders ook nooit kleed of rok?
Ik zou haar daarin laten doen.. Maar wel zien dat ze deftig gekleed is natuurlijk. Maar als ze haar beter in een broek voelt, dan begrijp ik dat ergens wel..
Mijn mama voelt zich ook beter in een broek.Op mijn proclamatie had ze zich laten overtuigen om een rok te dragen.Wel ze wou het liefst van al zo snel mogelijk daar weg om iets anders aan te doen,zo wil ik niet dat ze zich voelt op mijn trouw.
als je mama niet gewoon is van rokken of kleedjes te dragen zou ik dat zeker niet forceren... ze zou zich een hele dag lastig voelen en ongemakkelijk. dan liever een stralende mama in broek. bij ons was de suite ook vrij om te kiezen wat ze aandeden en mijn schoonbroers droegen zelfs geen kostuum, waarom zouden ze ook veel geld uitgeven aan iets dat ze nooit meer aandoen? nee geef mij maar een stralende, gelukkige suite die zichzelf is ipv een suite die zich ongemakkelijk voelt in de opgedragen kledij.
@Karen: ik had de zin 'ik weet dat ze zich in weinig kleren echt 100% goed voelen' een beetje verkeerd begrepen :D