Terug naar overzicht
Hallo,Ik geef de dag zelf eigenlijk niks.Ze krijgen een bedankingsfoto van ons opgestuurd een maand later.De kindjes krijgen wel iets bv snoepjes in een zakje weet nog ni juist wat.Groetjes
wij gaan misschien zo een suikerbonentaart bestellen...
wel ik denk van die mini merci te geven maar in wat weet ik nog niet heb bij gifi gastendoekjes gezien in de 2 kleuren van men kleed en ik dacht deze te vullen met die mercikes want die doekjes daar kan je nog iets meedoen want met die doosjes en potjes doen ze niks meer en die doekjes komen evenduur uit grts
hoi julie,wij hebben pennen laten bedrukken met onze namen en trouwdatum op, daar hangen we dan een organzazakje met hartjesbruidssuiker aan. een pen gebruiken ze achteraf wss nog wel...
ik heb leuke,sleutelhangers ...met onze namen en een hartje...en doet dienst als stoppentrekker...van light in the box...zijn veel leuke en bij ETSY...ook:ge betaalt wel wa invoerrechten,maar dan ist nog goedkoop,orgineel!!!
allee WIJ!!!
Hoi Krista,Waar heb jij die pennen laten bedrukken dan,en heb je zelf gezorgd voor de organzazakjes ook dan?vind het wel een leuk idee.grtjs vanessa
wij geven de mensen keuze uithartverwarmend : met onze namen en datum op .bedankjes .nlfietslampje : met onze namen en datum op . bedankjes.nlmini jeneverflesje : met onze namen en datum op . bij doopsuikerwinkelde kinderen krijgen een koker met kleurpotloden+kleurboekje en zakje snoep.
wij hebben gepersonaliseerde vedetten gegeven en het was een razend succes
Wij zijn er nog niet uit, maar ik denk aan:- winkelwagenmuntje met onze namen en datum- zakje snoep violetjes (we werken met de kleur paars)- kleine flesjes violet jenever
Wij zetten de feestflitser. Mensen krijgen dan de fotootjes mee naar huis met ook een foto van ons erop met iets in de aard van: bedankt dat jullie erbij waren!
Geven jullie enkel bedankjes aan de gasten voor het avondfeest of ook aan de receptiegasten?