Terug naar overzicht
Je was (bent ;-)) prachtig Sara!
Ik was er ook benieuwd naar. Super mooi, Sara!!
Hihihi je papa die betrapt wordt tijdens het strijken :-)Foto 89 is er eentje om in te kaderen!Zoveel volk dat naar je stond te kijken vlak voor je mis! Wauw. Zeker allemaal voorbijgangers?Super mooie, spontane, liefdevolle foto's! Ik wil ze in kleur ook wel eens zien :-)Maar je zag echt schitterend uit!!!
De liefde spat er echt van af! Echt, de prinses met haar ridder op het witte paard. Erg mooi om zien.
Heel mooi sara!!!
Prachtige foto's Sara, jullie straalden.
Eindelijk zeer mooi!!!!!
Prachtig!!
hele mooie foto's.En inderdaad, zoals je het aankomen aan de kathedraal eerder beschreef, dat gevoel krijgt je ook als je de foto's ziet, indrukwekkend al dat volk !!
Super mooi!!!!!!!!!!!!!!!!
heel mooi toffe fotos en jullie stalen van geluk geniet van jullie huwelijksleven
Aaah ja hier zaten velen (inclusief ik) op te wachten!!!! Jullie zagen er echt stralend gelukkig uit! Je ziet dat je echtgenoot :) je heel graag ziet! Veel geluk samen, geniet ervan!!!!groetjes,Nellie
helaas krijg ik het niet open !! ben benieuwd gr miranda
de kleur https://www.dropbox.com/sh/aa7e1ak3gvqa1ih/d2ZGx3Ip4S
SUPER foto's. Echt waar. De liefde spat van m'n scherm.Ik zat er inderdaad ook nog op te wachten. Haha.Je ziet er veel jonger uit op je trouwfoto's dan dat ik me voorgesteld had aan de hand van je avatar. PS: en je mama straalde in haar last-minute jurk!
Heel mooi Sara! Een echte prinsessenjurk!!Je man zag er ook knap uit hoor in zijn kostuum!Die foto's in de kathedraal zijn echt adembenemend, zo mooi!Geniet nog maar lang na ;-)!! Veel geluk in de toekomst!groetjes!Sandra
Mooi! Jullie straalden echt wel! Trouwen in de kathedraal van Antwerpen... waw! En veel bekijks van talloze voorbijgangers :-)Veel geluk samen!Joyce
Hoi SaraSupermooie foto's, echt indrukwekkend! Ik vind ze in zwart-wit wel iets extra hebben, ze stralen iets artistiek uit, vooral die van jullie aankomst bij de kathedraal, en in de kathedraal zelf. Ook de fotoshoot van jou en je man ziet er heel leuk uit :-)Groetjes en geniet van het getrouwde leven :-)Dot
Supermooi, Sara!
HalloHeb je misschien een foto van die kader en wat zou je er voor willen? Heb je toevallig ook een foto van de kader in gebruik met plaatsaanduiding? :)
Echt hele mooie foto's Sara! Je straalde... Eigenlijk straalde iedereen op de foto's... en dan het moment dat je de kathedraal binnengaat, ik krijg zelfs enkel en alleen van de foto's kippevel! :)
Prachtige foto's!!!En een hele mooie jurk, romantisch :-)Jouw ventje leek ook dolgelukkig die dag!Nogmaals proficiat!!!
Geweldig, al dat volk :)Een prachtkoppel!!! Proficiat en ik wens jullie samen het allerbeste.groetjesNancy
voor lies:linkje van de kaderhttps://www.dropbox.com/s/vbd2ybj7kda5utj/SaraNik-308%2... tafelnummers heb ik geen foto van, maar dat was een zwart wit foto van een gebouw en dan in het turquoise de naam van de architect op.voor de kader is 30 euro wel ok, of een tegenbod, hij staat hier toch maar in de weg.