Terug naar overzicht
7u: opstaan + douchen/ontbijten
8u: vertrekken naar kapster (+/- 30 min. rijden)
8u30: haar en make-up bij kapster
9u30: vertrek naar Leuven
10u: aankomst Leuven + aankleden
10u30: aankomst schoonouders
11u: Aanstaande komt aan bij Veva (met getuige)
12u – 14u: foto’s nemen in de buurt van de kerk
14u: vertrek aantal mensen naar de kerk (voor klaarzetten kerk)
14u20: vertrek Veva en aanstaande naar kerk (5 minuten van mijn ouderlijk huis waar we dan zijn)
14u30: start viering
15u30: einde viering
16u: vertrek Leuven naar Hasselt (met stop bij kapster voor haar en make-up)
17u30: aankomst feestzaal
18u: ontvangst gasten feestzaalLijkt dit realistisch? Of zit er te veel tijd tussen einde viering en aankomst gasten feestzaal? Ik denk dat als we de kerk uitkomen mensen ons zullen willen feliciteren, dus we geraken daar niet zomaar weg. En aangezien mijn kapster op de weg van Leuven naar Hasselt woont spring ik daar even binnen voor wat bij te werken :-)Ik wil absoluut voor de gasten in de feestzaal zijn om alles nog eens na te gaan en klaar te staan voor de begroeting.Bedankt voor de tips!
Hoi ! Gelet op de afstand tussen kerk en feestzaal denk ik dat jouw dagindeling zeer realistisch is en de tijd tussen de viering en de ontvangst van de gasten niet te lang is. Uit ervaring kan ik natuurlijk niet spreken want mijn dag moet nog komen maar ik denk dat je vooral genoeg tijd moet hebben voor alles die dag. Groetjes,E.
2 uur voor foto's lijkt me wat kort, niet? Tenzij de locatie super kortbij is en iedereen weet wat hij of zij wil...
ik denk dat het wel realistisch is, en ook de tijd voor de foto's, ik vind twee uur toch ruim voldoende hoor!groetjes en veel succes!