Nu Online
Momenteel zijn er 379 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagschema

11-11-2012 11:01:09
Hey,

omdat ik een beetje een zicht wil hebben op hoe laat we de viering kunnen laten beginnen (kerkelijke mis), graag jullie mening over volgend dagschema.
Ter info: wettelijke trouw is op de dag ervoor, de kerk ligt in Leuven en het feest gaat door in Hasselt.

7u: opstaan + douchen/ontbijten

8u: vertrekken naar kapster (+/- 30 min. rijden)

8u30: haar en make-up bij kapster

9u30: vertrek naar Leuven

10u: aankomst Leuven + aankleden

10u30: aankomst schoonouders

11u: Aanstaande komt aan bij Veva (met getuige)

12u – 14u: foto’s nemen in de buurt van de kerk

14u: vertrek aantal mensen naar de kerk (voor klaarzetten kerk)

14u20: vertrek Veva en aanstaande naar kerk (5 minuten van mijn ouderlijk huis waar we dan zijn)

14u30: start viering

15u30: einde viering

16u: vertrek Leuven naar Hasselt (met stop bij kapster voor haar en make-up)

17u30: aankomst feestzaal

18u: ontvangst gasten feestzaal

Lijkt dit realistisch? Of zit er te veel tijd tussen einde viering en aankomst gasten feestzaal? Ik denk dat als we de kerk uitkomen mensen ons zullen willen feliciteren, dus we geraken daar niet zomaar weg. En aangezien mijn kapster op de weg van Leuven naar Hasselt woont spring ik daar even binnen voor wat bij te werken :-)

Ik wil absoluut voor de gasten in de feestzaal zijn om alles nog eens na te gaan en klaar te staan voor de begroeting.

Bedankt voor de tips!

Veva
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1016

Emilie
7-9-2013
 Meld misbruik11-11-2012 11:52:27

Hoi !

Gelet op de afstand tussen kerk en feestzaal denk ik dat jouw dagindeling zeer realistisch is en de tijd tussen de viering en de ontvangst van de gasten niet te lang is.

Uit ervaring kan ik natuurlijk niet spreken want mijn dag moet nog komen maar ik denk dat je vooral genoeg tijd moet hebben voor alles die dag.

Groetjes,
E.

An
8-9-2012
 Meld misbruik12-11-2012 9:55:58

2 uur voor foto's lijkt me wat kort, niet?
Tenzij de locatie super kortbij is en iedereen weet wat hij of zij wil...

Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik13-11-2012 10:41:40

ik denk dat het wel realistisch is, en ook de tijd voor de foto's, ik vind twee uur toch ruim voldoende hoor!

groetjes en veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...