TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saar
7-9-2013
|
11-11-2012 12:15:43
Norah Jones: Come away with me Billy Joel: She's got a way Diana Krall: Let's fall in love Adele: One and only
Misschien heb je hier wat aan?
En ik zie dat we dezelfde dag trouwen: Jeuj, de 3 is er af, geestig, hé!
|
|
Emilie
7-9-2013
|
11-11-2012 12:28:52
Dat van Billy Joel is supermooi ! Dat ga ik aan bovenstaande shortlist toevoegen ! Dank je Sara.
Idd, die 299 dagen zien staan bezorgde me deze voormiddag even een klein momentje van euforie ! Al iets dichter bij maar nog lang genoeg om rustig mer de voorbereidingen naar onze dag toe te leven.
Waar trouwen jullie ?
|
|
Emilie
7-9-2013
|
11-11-2012 12:29:33
Oeps ! Sorry, je naam foutgetypt ! Dank je Saar ! :-)
|
|
Silke
4-5-2013
|
11-11-2012 14:13:22
Wij hebben Aerosmith - I don't wanna miss a thing. Die liedjes uit jouw lijstje stonden ook bij onze favorieten maar we hebben wel iets met dat nummer dus vandaar die keuze. Raar maar waar, regelmatig als we ergens komen is dat nummer juist aan het spelen haha :)
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
|
|
Emilie
7-9-2013
|
11-11-2012 15:09:01
@ Silke: Hoewel ik "I don't wanna miss a thing" een prachtig nummer vind, deelt de toekomstige wederhelft die mening absoluut niet. Het liedje is dus maar zeer kot in overweging genomen :-).
@Discovideo: wat een prachtig nummer, nog nooit gehoord ! en de tekst is inderdaad pérfect ! En voor het eerst bemerkte ik een spoor van enthousiasme bij mijn vriend toen ik het op youtube opzette. Het gaat de goede richting uit :-)
|
|
Lynn
9-3-2013
|
11-11-2012 15:55:40
Ik zou persoonlijk niet voor "she-nummer" gaan als openingsdans, het is jullie trouw en het zou een beetje op jullie beiden van toepassing moeten kunnen zijn :)
Dat van Marc Cohen vind ik wel een hele leuke :-)
|
|
Saar
7-9-2013
|
11-11-2012 17:36:27
Wij trouwen in Diksmuide. En jullie? Blijkbaar is 7 september een erg populaire datum.
|
|
Emilie
7-9-2013
|
11-11-2012 18:17:40
@Silke: je hebt absoluut gelijk maar omdat ik het zo een prachtnummer vind, heb ik het voorlopig nog op mijn lijstje gezet. Misschien dat we het wel gebruiken als ik bij het begin van de viering aan de arm van mijn papa naar mijn toekomstige stap. @ Saar: Wij trouwen in Kasterlee, bijna de volledige andere kant van het land . Ik heb gemerkt dat 7 september idd heel populair is toen we naar zalen gingen kijken en voor een fotograaf gingen horen. Er was al zoveel gereserveerd in juli ! Het eerste punt op mijn planning heeft toen meteen voor de nodige stress gezorgd :-). Voorlopig is dat ook het enige punt van stress geweest. Ik vrees dat dat wel zal veranderen eenmaal de datum echt begint te naderen. ;-)
|
|
vanessa
29-3-2013
|
11-11-2012 21:05:26
Metallica nothing else mather?
|
|
Sarai
1-6-2013
|
11-11-2012 22:42:49
wij zitten dus met hetzelfde probleem geraken het ok niet eens over onze openingsdans. Hebben ook al enorm veel liedjes gezocht maar vinden geen dat we alle 2 goed vinden. Dus volg het hier ook , misschien vinden wij dan ook een goede voor ons bijde.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|