Terug naar overzicht
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587073198?ref=hl
Wij hebben dj Pascal van Molle. Hij woont in de buurt van Sint-Truiden, en heb er al veel goeds over gehoord! Als je nog 3 weken geduld hebt kan ik uit eigen ervaring spreken!
Beste Stephanie,Kilometers vanwaar een DJ moet komen doen er niet toe, ambiance en sfeer op je feest wel. Graag nodig ik u uit voor een kijkje op onze website. Meer dan 15 jaren ervaring in gefeest en gefuif, uw muzieksmaak en onze muziekkennis vinden elkaar vast en zeker.Partygreets!DJ Dirkwww.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
probeer eens mario.schraepen@telenet.be - komt uit Houthalen ... Aanrader !
Hey Stephanie, Wie heb je uiteindelijk gekozen?Wij zijn ook nog op zoek naar een dj die in de omgeving van Landen wilt draaien.groetjes Sarah
euh, nog niet gekozen . Onze zaal werkt wel regelmatig samen met een dj, maar heb deze nog steeds niet gecontacteerd.. moet dringend er is opnieuw tijd voor maken :-Dgroetjesss
Dé all-in discobar voor een geslaagd feest! Discobar B&B-Music is een dynamisch team dat garant staat voor een spetterend feest! Wij bieden u een professionele licht- en geluidsinstallatie op maat van uw feest, samen met een uitstekende allround Dj.U kan ons boeken voor alle soorten feesten en fuiven zoals o.a.:* Huwelijksfeesten*Verjaardagsfeesten*Personeelsfeesten*Kleine en Grote Fuiven*Communie / Lentefeest*Bedrijfs / Personeelsfeesten*Familiefeesten*......Check onze website www.bnb-music.be en als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om ons vrijblijvend te contacteren.
Discobar B&B-Music is een dynamisch team dat garant staat voor een spetterend feest! Wij bieden u een professionele licht- en geluidsinstallatie op maat van uw feest, samen met een uitstekende allround Dj.
U kan ons boeken voor alle soorten feesten en fuiven zoals o.a.:
* Huwelijksfeesten
*Verjaardagsfeesten
*Personeelsfeesten
*Kleine en Grote Fuiven
*Communie / Lentefeest
*Bedrijfs / Personeelsfeesten
*Familiefeesten
*......
Check onze website www.bnb-music.be en als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om ons vrijblijvend te contacteren.