Terug naar overzicht
Beste, voor zover ik weet gaan alle recepties - diners en feesten door in de oranjerie van het kasteel achteraan die uitgeeft op de prachtige tuinen.Ook te gebruiken als fotoshoot omgeving maar ik denk enkel bij het gebruik van de locatie.Maar zoals jezelf wel gezien zal hebben is het een pracht locatie voor wie van stijlvol en klassiek houdt.Succes met de planning alvast.
Beste Ulricke,Over de locatie kan ik niets verkeerd zeggen want die is perfect: stijlvolle orangerie en mooie omgeving. Het eten is echter een ander verhaal. Wij zijn er enkele jaren geweest voor een personeelsfeest en het eten was ééécht niet lekker.(niet enkel mijn mening maar ook die van de rest van het volk).Ik weet niet of ze met een vaste cateraar of kok werken, maar moest ik jou zijn zou ik mij daarover eens goed informeren. Succes met de voorbereidingen!
hallo,wij wonen net om het hoekje van het blauwhuis.Hééél mooie locatie, maar zoals greet zei, eten is echt niet zo goed. Je betaald voor de locatie vooral, maar niet het eten!