Terug naar overzicht
Als je op 2dehands of andere zoekertjessites zoekt in Limburg vind je heel wat goedkope jurken. Vb. in Geetbets en Maasmechelen zie ik regelmatig goedkope jurken tussen 100 en 300 euro opduiken. Ook Victoria's Bruidsmode in Neerpelt heeft goedkope jurken. Ik heb zelf geen ervaring met deze aanbieders, maar ik zie ze regelmatig opduiken in mijn zoektocht.
Dag Mieke, Ik heb mijn bruidsjurk onlangs te koop gezet, je kan een kijkje nemen op het forum Indien je interesse hebt kan je me altijd bellen contacteren,
Lieben in Genk ( heb ik mijn gekocht) Ze heeft alleen kleedjes onder 1000 eurogroetjes mieke
ik heb mijn kleedje gekocht bij Claire de femme, heel erg tevreden. Ik heb 730 euro betaald.
Ik heb mijn ook bij Lieben in Genk gekocht. Vriendelijke mevrouw en inderdaad, heel schappelijk in prijs :)
Wat is je max budget? Vaak zijn in bruidswinkels jurken uit de vorige collecties spotgoedkoop en net zo mooi...
Hoi Mieke,Kijk eens op deze pagina https://www.facebook.com/sogno12/photos_stream http://www.sognobruidskleding.nl/nl/ Dit is een vrouw die bruidsjurken verkoopt in Maasmechelen - limburg bij haar thuis. en dus de prijzen enorm kan drukken!! je kan de jurken dan ook gewoon gaan passen en dan besteld ze hem in de correcte maat bij!!ze is heel lief! na de feestdagen ga ik bij haar langs om een aantal jurken te gaan passen!!Niet alles wat ze heeft is mooi, want ze verkoopt ook turkse bruidsmode... maar ze heeft toch een aantal jurken die de moeite waard zijn aan echte spotprijzen!!Hoop dat je er wat aan hebt!
hoi mieke,ik ben ook van limburg en ik bij youniek in turnhout geweest.. hele vriendelijke mensen, mooie kleedjes, mooi afgewerkt en op maat gemaakt en budgetvriendelijke prijzen..ze hebben ook een website, kan je daar mss al eens op kijken.groetjes
Hoi. Ben ook van Limburg en heb mijn kleed in St. Truiden gekocht bij Arianes. Hebben ze ook outlet. Groetjes
Bij Jagré in Deurne heb ik 770€ betaald voor mijn kleedje.Ik heb er toen een hele hoop van 600 a 800€ gepast.Zij hebben ook een outlet kort aan het station van Antwerpen...