Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat voor bruidsjongen van 6j?

12-11-2012 15:12:44
Hallo bruidjes,
ik heb zelf 2 kinderen. Mijn dochter gaat net 8j zijn en m'n zoontje bijna 6j tegen dat we trouwen. Afgelopen zomer is m'n broer getrouwd, en ze hadden een mini-boeketje voorzien voor m'n dochtertje. Die vond dat prachtig, maar m'n zoontje vond het super jammer dat hij niets had, dus hebben ze heel de dag dat boeketje gedeeld.
Nu ben ik me dus aan het afvragen: wat kan ik hem in z'n handen geven?
Ik kan toch moeilijk een mini-boeketje geven?
Een wandelstokje is ook niets voor hem. Kwestie van de veiligheid van de mensen rondom hem te garanderen. Niet dat hij het als sabel gaat gebruiken, maar hij gaat er ook niet mee stilzitten en gewoon heel de tijd mee spelen. Dus dat is ook geen optie.

Andere leuke ideetjes?

Groetjes
Katrien

Katrien
20-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 625

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik12-11-2012 15:16:32

Tgoch, onze kindjes waren nu natuurlijk nog wat kleiner dan 6j, ze waren 2 en 2.5j, en aangezien Disney de rode draad door ons huwelijk was, hebben we ze beide een knuffel van Disney gekocht. Die geen moment van hun zijde is geweken die dag! Echt superfoto's soms met die knuffels :-)

grtjs
A.

Irina
15-6-2013
 Meld misbruik12-11-2012 16:28:03

ik volg ook even...

voor de meisjes hier zal het ook een mini-versie zijn van mijn boeket
en maar voor de jongens geen idee (daartegen zijn ze 7 en bijna 5)

zo een wandelstok lijkt hier ook niet zo een best idee

ons thema is vlinders

Karolien
22-9-2012
 Meld misbruik12-11-2012 16:52:03

Hoi,

bij ons waren de bruidkindjes 2 en 3 jaar (meisje en jongen) Ik heb ze een knuffeltje gegeven, een aapje. Ze hebben hem heel de dag overal mee naartoe genomen, ze waren er zot op! Maar een jongen van 5 kan een knuffel al niet meer zo 'stoer' vinden he... Misschien een autotje of zo?

Groetjes

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik12-11-2012 17:59:20

Ik heb ergens eens ballonboeketjes gezien...

http://www.ballonatelier.be/bruidsboeketje.html
Zoiets was het ! Ik weet natuurlijk niet of het iets is voor jullie spruit :-)
Groetjes,
Kim

Bruid
17-8-2013
 Meld misbruik12-11-2012 18:15:15

Wij geven ons bruidsjongetje ook een soort ballontoestandje. Een stokje met ballonnen aan gemaakt. Het is mooier dan het klinkt hoor :)

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik12-11-2012 20:21:57

Die ballonnen vind ik wel een leuk idee! Om te onthouden :-)
Wij hadden anders al gedacht om onze bruidsjongen (8j) een auto te geven, hij is zot van auto's... De 2 meisjes (6j en 3j) krijgen waarschijnlijk een mini-boeketje of een knuffel.

Groetjes
Joyce

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik13-11-2012 8:57:37

Dat van die ballonnen vind ik ook wel leuk!
'k Ga dat zeker bekijken!
andere leuke ideetjes blijven uiteraard welkom. ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...