Terug naar overzicht
Tgoch, onze kindjes waren nu natuurlijk nog wat kleiner dan 6j, ze waren 2 en 2.5j, en aangezien Disney de rode draad door ons huwelijk was, hebben we ze beide een knuffel van Disney gekocht. Die geen moment van hun zijde is geweken die dag! Echt superfoto's soms met die knuffels :-)grtjsA.
ik volg ook even...voor de meisjes hier zal het ook een mini-versie zijn van mijn boeketen maar voor de jongens geen idee (daartegen zijn ze 7 en bijna 5)zo een wandelstok lijkt hier ook niet zo een best ideeons thema is vlinders
Hoi,bij ons waren de bruidkindjes 2 en 3 jaar (meisje en jongen) Ik heb ze een knuffeltje gegeven, een aapje. Ze hebben hem heel de dag overal mee naartoe genomen, ze waren er zot op! Maar een jongen van 5 kan een knuffel al niet meer zo 'stoer' vinden he... Misschien een autotje of zo?Groetjes
Ik heb ergens eens ballonboeketjes gezien... http://www.ballonatelier.be/bruidsboeketje.html Zoiets was het ! Ik weet natuurlijk niet of het iets is voor jullie spruit :-)Groetjes,Kim
Wij geven ons bruidsjongetje ook een soort ballontoestandje. Een stokje met ballonnen aan gemaakt. Het is mooier dan het klinkt hoor :)
Die ballonnen vind ik wel een leuk idee! Om te onthouden :-)Wij hadden anders al gedacht om onze bruidsjongen (8j) een auto te geven, hij is zot van auto's... De 2 meisjes (6j en 3j) krijgen waarschijnlijk een mini-boeketje of een knuffel.GroetjesJoyce
Dat van die ballonnen vind ik ook wel leuk!'k Ga dat zeker bekijken!andere leuke ideetjes blijven uiteraard welkom. ;-)