Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hmmmm ...

12-11-2012 17:22:34
Hmmm... Zit nu met twijfels, mijn toekomstige hubby heeft nu een nieuwe sportwagen gekocht en nu ben ik dus aan het twijfelen of ik de koets wel zou houden voor als trouwvervoer of gewoon onze nieuwe wagen zal gebruiken?

Mijn eerste gedacht was altijd koets! Maar kan wel weer veel uitsparen als ik het niet doe.
Ik weet ook niet wat er gaat gebeuren bij regen, er is enkel een kap dus niet volledig gesloten.

Dan de sportwagen, is dit wel praktisch om in te zitten en uit te stappen met een trouwjurk?
De wagen is in het oranje, mss niet direct de kleur voor trouwvervoer?

Hmmmm ....

Ellen
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 598

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik12-11-2012 18:21:57

Wat denkt je toekomstige ervan?
Weet je, het is idd veel geld uitgespaard voor iets anders he!
Oranje vind ik persoonlijk niet mis, met wat mooie witte decoratie/ bloemen is het zelfs heel romantisch...Ik weet niet of je al een thema(kleur) hebt maar oranje is een vrolijke, feestelijke kleur die je makkelijk kan laten terugkomen in andere details x x x
But its up to you natuurlijk!
Ik zou de auto nemen :-)

Ellen
25-5-2013
 Meld misbruik12-11-2012 18:29:11

Voor hem is de koets niet noodzakelijk :-)
Ik zou er wel 400 euro mee uitsparen.

Normaal zou ik met het kleur rood werken.

Nu nog de praktische kant van het uitstappen uit zo diepe sportzetels :p

Inge
21-6-2013
 Meld misbruik12-11-2012 19:11:08

Op zich is zo'n koets natuurlijk op en top romantiek en iets wat je normaal ook maar 1 x in je leven doet.

Maar zoals Kelly hierboven al zei, kan je ook veel andere dingen doen met dat geld he...
Als je idd toch voor de auto kiest, best even op voorhand oefenen op het uitstappen ;).

Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik12-11-2012 21:57:30

Beste Ellen!
Ik ben al een hele poos op zoek naar een koets !
Waar vond je die??

Ellen
25-5-2013
 Meld misbruik14-11-2012 16:14:20

Met beetje gemengde gevoelens heb ik dan toch de koets geannuleerd.

We waren net onze huwelijksreis aan het bespreken en zag dat ik die extra 400 euro goed kon gebruiken dan :p

@Sylvie Ik heb veel sites gevonden toen voor koetsen, ik ging bij koetsenvangent.be

Nu zoeken voor autodecoratie, heb op internet nog niet echt veel voorbeelden gevonden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...