Terug naar overzicht
Wat denkt je toekomstige ervan?Weet je, het is idd veel geld uitgespaard voor iets anders he!Oranje vind ik persoonlijk niet mis, met wat mooie witte decoratie/ bloemen is het zelfs heel romantisch...Ik weet niet of je al een thema(kleur) hebt maar oranje is een vrolijke, feestelijke kleur die je makkelijk kan laten terugkomen in andere details x x xBut its up to you natuurlijk!Ik zou de auto nemen :-)
Voor hem is de koets niet noodzakelijk :-) Ik zou er wel 400 euro mee uitsparen.Normaal zou ik met het kleur rood werken.Nu nog de praktische kant van het uitstappen uit zo diepe sportzetels :p
Op zich is zo'n koets natuurlijk op en top romantiek en iets wat je normaal ook maar 1 x in je leven doet. Maar zoals Kelly hierboven al zei, kan je ook veel andere dingen doen met dat geld he...Als je idd toch voor de auto kiest, best even op voorhand oefenen op het uitstappen ;).
Beste Ellen!Ik ben al een hele poos op zoek naar een koets !Waar vond je die??
Met beetje gemengde gevoelens heb ik dan toch de koets geannuleerd.We waren net onze huwelijksreis aan het bespreken en zag dat ik die extra 400 euro goed kon gebruiken dan :p@Sylvie Ik heb veel sites gevonden toen voor koetsen, ik ging bij koetsenvangent.beNu zoeken voor autodecoratie, heb op internet nog niet echt veel voorbeelden gevonden.