Terug naar overzicht
ikzelf denk er ook aan om een eigen ceremonie in elkaar te boxen en het door iemand te laten leiden die we kennen. ik denk dat ik hiervoor iemand ga vragen die ik goed ken en waar zowel mijn toekomstige en ik een goede band hebben. veel succes
Hebben jullie al gedacht aan demens.nu? Een vrijzinnige organisatie die zo'n zaken gratis doet. Geloof dat je dan een consult of 3 hebt, moet maar eens rondzoeken op het forum. Ik wou het ook eerst laten doen door iemand die ik ken, maar heb dit uitendelijk niet gedaan omdat ik het een behoorlijk grote druk vind voor de persoon in kwestie.
Hey Tine,wij zijn hier ook mee bezig. We zijn vetrokken van de structuur van een standaard kerkelijke viering, maar zijn daar nu dingen aan het schrappen of bijeenvoegen en geven aan al die dingen ons eigen idee. Ik zit momenteel voor mijn werk in't buitenland maar eind volgende week ben ik terug en ik kan je alvast onze tentatieve structuur doorsturen. (Stuur me maar een bericht als je eind volgende week nog niets gehad hebt). Ik heb die immers nu niet bij. Wij gaan ook zoveel mogelijk zelf uitwerken om zo weinig mogelijk druk te leggen om de schouders van de persoon die het moet aan elkaar praten. Ook omdat mijn verloofde niet zo graag voor publiek praat, gaan wij in plaats van geloften uit te spreken een kort filmpje maken voor elkaar en dat dan tonen. En zo zijn er nog een aantal dingen. Ik heb ook op het internet gezocht naar mooie teksten om te laten voorlezen door een aantal mensen.groetjesJana
Hoi Tinne,Wij dachten dit ook zo te doen maar ik ga nu de goede raad volgen van een collega en het gewoon door niemand aan elkaar laten praten. We spreken gewoon af met de mensen die iets moeten/willen zeggen in welke volgorde het plaatsvindt en vullen de rest op met muziek. Als je wilt kan ik je wel onze voorbeeldstructuur doorsturen.
Hey Dames,alvast bedankt voor de reacties. Ik heb een vrijwilliger die dit voor ons wil doen. Hij kent ons ook allebei persoonlijk, wat het toch extra leuk maakt. Jullie voorbeelden zijn natuurlijk altijd welkom.emailadres is pimpampiroentje@hotmail.com
ik ben ook wel benieuwd naar jullie voorbeelden!dus als je wil, mag je die altijd sturen naar: timmermanseline@hotmail.commerci!
Hallo dames!Ik ben er snel bij: gisteren pas ten huwelijk gevraagd en nu al volop aan 't zoeken en internet afzoeken enz.. :-) Dit lijkt mij inderdaad ook een superleuke manier om er toch een persoonlijke toets aan te geven, maar nog geen idee hoe hieraan te beginnen..Dus wie wil zou me heel veel plezier doen door haar boekje/planning of wat dan ook door te sturen naar biebollieken@hotmail.comBedankt alvast!!