Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zandberghoeve / ten dauwe

12-11-2012 22:35:35
Hallo Wij trouwen in het najaar van 2013 en twijfelen nog tussen 2 zalen: zandberghoeve ( oedelem) of ten dauwe ( Beernem). Wat zouden jullie kiezen? Eventueel plus- en/of mikpunten... Alvast bedankt!

herlinde
21-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1741

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik13-11-2012 8:17:42

Wij trouwden in Ten Dauwe en kunnen daar alleen maar positieve dingen over vertellen.
Ten eerste prijs: die was veel beter dan in andere zalen.
de voorbereiding liep zeer goed.
alles was tot in de puntjes verzorgd! echt waar. wij hadden een rood thema, toen we dat lieten vallen was hij meteen enthousiast: ah, zo leuk! dan zorgen wij voor rode servetten, rode kaarsjes op tafel ipv witte en zeggen we dat de bloemist rood moet verwerken in de bloemstukjes!
kom, zeg nu zelf, zonder meerprijs, waar ga je dat vinden?
Ons huwelijk zelf was in de tuin van Ten Dauwe, de versiering was prachtig! net zoals in de boekjes echt waar. ik was er even door overdonderd toen we toekwamen. 2 blokken stoelen met witte stoffen overtrekken, met ertussen door de rode loper; vooraan een tafel ook met stoffen bekleding en een mooi groot bloemstuk.
De avond zelf werden wij echt "verzorgd" door de maitre. Zij was erg begaan met mij als bruid en zorgde ervoor dat ik zeker gegeten en gedronken had.
Doordat onze ceremonie iets later was kunnen beginnen door onze rent-a-priest, stonden de gasten die er voor alles waren, al te wachten tot de ceremonie begon. onze gasten voor die enkel voor de receptie kwamen (deze waren niet op de ceremonie uitgenodigd, de gasten voor het avondfeest wel) al aan het toekomen voor de ceremonie gedaan was.
Deze mensen werd al iets te drinken aangeboden. "niet mee inzitten hoor," zei onze maitre, "we smijten die drank wel bij het forfait, je moet die niet apart gaan betalen"

wij hadden de wedding party formule en hadden deze uitgebreid met het luxe dessertbuffet (man, man, wat een buffet!!!)
iedereen was laaiend enthousiast over die formule: niet geforceerd, niks moet en alles mag!

een aanrader dus!

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik13-11-2012 8:24:18

Ik zet er nog even de link naar onze foto's bij, kun je bij het gedeelte van de ceremonie al eens zien hoe het eruit zag
succes in je beslissing!!

herlinde
21-9-2013
 Meld misbruik13-11-2012 19:35:23

dank je wel voor je reactie. hele mooie foto's! dat is het toch het stadhuis van oostkamp he, wij trouwen daar ook,

herlinde
21-9-2013
 Meld misbruik13-11-2012 19:54:53

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik14-11-2012 7:48:51

idd! het stadhuis van Oostkamp!
kunnen jullien kiezen waar je trouwt? want met Oostcampus die gezet werd... ik zou daar nu toch niet willen trouwen, zo'n lelijk gedrocht ... ben je daar al eens binnen geweest? ze mochten wel een nieuwe vloer gelegd hebben... Echt niet mijn ding. Maar ja, smaken verschillen ook.
en ik vind nu wel dat wij een mooi stadhuis hebben! zeker met de veranderingen die ze binnen deden.

succes nog met de zoektocht naar een zaal!

herlinde
21-9-2013
 Meld misbruik15-11-2012 20:02:43

Ja wij trouwen ook in het oud stadhuis. De oostcampus is ook niets voor ons. Wel 1 nadeel als je daar de zaterdag wil trouwen kan dat enkel nog om 9u30 of 10u, daarna verhuizen naar de oostcampus... In ieder geval bedankt voor je reactie. Ps welke locatie zijn je foto's getrokken?

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik17-11-2012 15:22:57

Onze foto's werden getrokken in het Kasteel van Poucke te Poeke (Aalter)

wel goed afspreken, want wij hadden lang op voorhand geboekt en betaald en ze waren dit "vergeten".
Bijgevolg was er een tentoonstelling gaande!!! stress hoor als we toekwamen. elke kamer stond vol!! gelukkig waren we met een paar, die telkens alles konden verplaatsen, en na onze foto's konden terugplaatsen...
nu, aan de andere kant nog een geluk. was er geen tentoonstelling geweest stonden we voor een gesloten deur, zou nog een grotere ramp geweest zijn dan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info