Terug naar overzicht
Verschillende merken hebben ook een collectie voor grotere maten.Wat zoeken op websites zal dus wel wat opleveren en normaal gezien staan daar ook telkens de verkooppunten bij.Ladybird heeft bijvoorbeeld zo'n collectie voor grotere maten. Kijk maar eens op hun website.Dit merk wordt o.a. verkocht bij Lecoq in Lommel.In het bruidsparadijs in Antwerpen hebben ze ook wel collecties voor grote maten.
Hoi Martine,Ik heb zelf ook maatje 50 en ik ben naar Bruidsmode Steven geweest in Torhout.Ok dit is niet bij de deur maar ik heb wel heeeeeel veeeeel kunnen passen daar.Wat ik je nog kan meegeven als tip is vraag dit gewoon als je belt naar een bruidswinkel.Dan weet je het gelijk, want het heeft geen zin om naar een winkel te gaan als je toch niet kan passen.In de Scarpelini in Oostende heb ik ook veel kunnen passen en in de La Sposa in Roeselare ook. Ik vermoed dat er in jouw buurt ook wel winkels zijn;Ikzelf ben van Roeselare dus ik kan u geen winkel aanbevelen in uw buurt.Veel succes met de zoektocht!
Hey Martine,In Turnhout bij Cermo heb je ook grotere pasmaten.Maar als ik je kan geruststellen, zelfs al hebben ze jouw pasmaat niet, dan spelden ze dat op zo een manier voor dat je je echt een perfect beeld kan vormen van het kleed. Zo was dit bij mij ook. Een kleed kunnen ze bovendien in elke maat laten bijmaken (mits een kleine meerprijs) Dus no stress en veel succes!
hey ik ben ook bij steven geweest heb wel kleindere maat maar ik wil je wel vertellen dat de rit naar daar de moeite is ik zelf ben van ook van de regio mechelen maar bij steven zijn ze super vriendelijk en niks is teveel ne aanrader grts
Bij Lilian Claes in Herentals hebben ze ook grote maken.. Misschien kan je eens bellen of ze maatje 50 hebben maar ik denk het wel hoor!Succes!!
NOVEMBER STYLING...heeft mijn hart gestolen,WOW WOW EXCLUSIEF...zo moet dat zijn, "the one and only bride"
Bij Liliane Claes ben ik gisteren geweest. Ze hebben er inderdaad grotere maten, maar dit slechts in ongeveer een 10 jurken (maar soms heb je aan 1 genoeg). En de pasjurken zijn niet zo erg groot (heb zelf geen 50 en ze paste me niet allemaal).De verkoopster was erg behulpzaam, maar pushte wel enigzins om toch maar de jurk die ik wel mooi vond, te kopen.Je moet ook 20% extra betalen als ze de jurk in een grote maat moeten bestellen.