TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
25-5-2013
|
13-11-2012 11:06:24
Heey, Je hebt in Lier 2 zalen Hof van Nazareth en Hof van Beatrijs (met grote tuin waar je waarschijnlijk wel kan bbq'en).
Je hebt ergens in provincie Antwerpen een zaal dat bestaat uit grote tent aan een meer, als jullie willen bbq'en lijkt me dit ideaal, maar ik weet de naam niet meer..
|
|
fabienne
14-6-2013
|
13-11-2012 12:35:47
hey in weerde de oude school grts
|
|
Bea
6-7-2013
|
13-11-2012 13:10:13
Hallo, ik denk dat Joke De Beemden in Nijlen bedoelde. Zag er inderdaad super uit maar dan zit je terug in de Kempen... Wij doen onze bbq in Wilrijk Het Recreatief. Je kan er ook binnen maar hoop op goed weer zodat het buiten kan!
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
13-11-2012 13:11:43
Natuurlijk hoef je de klassieke formule te volgen. Maar die formule is er niet zomaar, het heeft allemaal zijn redenen of praktische oorzaken. Binnen feesten is omdat het 's avonds koud kan zijn of kan regenen (zelfs in de zomer). Zitten is omdat je makkelijker kan eten en niet iedereen uren wil rechtstaan. Een tent is ook een mogelijkheid, maar die moet je eveneens voorzien van een drankinstallatie, een dansvloer, meubilair, decoratie, sanitaire voorzieningen, electriciteit, personen omdat allemaal uit te voeren, te bedienen, installatie op voorhand en afbraak achteraf... Dit heeft allemaal mogelijke kopzorgen, organisatie problemen, kost geld,... Om die redenen feesten de meesten in een feestzaal, hoef je daar allemaal niet wakker van te liggen. mvg http://www.discovideo.be/portfolio/
|
|
Martine
14-6-2014
|
13-11-2012 14:50:52
De Beemden is toevallig de kanten waar mijn ouders wonen ;) ... Daar kwam mijn moeder dus al mee af, tesamen met Maydoncken.
't Recreatief hebben we ons laatste familiefeest gedaan (een barbecue met 30 à 40 personen) ;). Is ook al ter sprake gekomen. Al weet ik niet of je er echt een receptie en barbecue en feest kan doen.
|
|
sarah
3-8-2013
|
13-11-2012 18:48:20
ja rekreatief lijkt me niet echt heel groot? En je vind ook nergens prijzen terug van het rekreatief :s
groetjes
|
|
Bea
6-7-2013
|
13-11-2012 20:47:15
Hallo, Wij doen daar een bbq met ongeveer 50 man en daarna een receptie met dansfeest voor ongeveer 120 man. Als je prijzen wil, stuur hun gewoon een mailtje en je krijgt een uitgebreide brochure terug. Ik heb een brochure van dit jaar maar ze gingen een nieuwe maken voor volgend jaar (nieuwe menu's en prijzen iets omhoog...). In het voorjaar houden ze een info avond met wijnproeverij maar heb daar ook nog geen datum voor. Als je interesse hebt gewoon hun contacteren. Het is wel iets relaxter (of nonchalanter ) dan bij andere zalen maar ik ken wel mensen die erg tevreden waren van hun trouwfeest daar. Spijtig er zelf nog nooit geweest!
|
|
Sanne
9-7-2011
|
15-11-2012 23:40:04
Wij hebben ons feest gegeven in 't Lepeltje in Duffel. Die doen ook barbecues, maar ik weet niet of dat, zoals een receptie, in de tuin kan of alleen binnen.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|