TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tima
8-9-2012
|
13-11-2012 21:01:34
wij hebben daar een suite kleedje gekocht bij betaald voor spoed en op maat gemaakt was een volldige ramp de extra stof om ev uit te zetten zoals beloofd op de site was er niet echt jammer want stof op zich was mooi maar de maten volledig anders dan doorgeven
|
|
mona
27-7-2013
|
14-11-2012 8:32:00
Ik vind het ook aanlokkelijk, dat soort sites, maar durf het voorlopig niet. Zelfs een duurdere webshop (die dan mogelijk meer kwaliteit zou bieden) durf ik niet aan, uit schrik dat ik dan alsnog 500 dollar zou betalen en iets krijg dat misschien geen 150 dollar waard is.
|
|
aline
23-8-2014
|
14-11-2012 10:04:17
Ja idd, het is een risico... :-s maar bij jenjenhouse heb ik dingen gezien voor 150 euro.
Trekt het op niets dan ben ik spijtig genog 150 euro kwijt. Is het wel goed, dan zal ik toch blij zijn dat ik het risico heb genomen...
Ik heb nog tijd om er over na te denken, trouw maar in 2014... Wie weet is tegen dan mijn budget wel vergroot ;-)
|
|
Anneleen
22-8-2014
|
14-11-2012 10:13:57
hey,
ben ook aan het twijfelen. het is echt een aantrekkelijk aanbod.
|
|
Saskia
22-6-2013
|
14-11-2012 12:01:24
Hey, ik begrijp dat het aanlokkelijk is, maar ik doe het alvast niet, uw tijd en geld zit erin en als het dan echt niet goed is, is dat toch wel zonde, als je echt beperkt zit van budget zijn er ook nog de outlet winkels denk ik dan, waar je toch ook al hele mooie kortingen krijgt, moest je het toch aandurfen laat ons eens het resultaat weten, want benieuwd ben ik wel wat je keuze ook is, veel succes!
|
|
aline
23-8-2014
|
14-11-2012 12:21:46
Hey,
Als ik het doe dan deel ik zeker deze ervaring met het forum ;-)
|
|
Romina
10-8-2013
|
16-2-2013 10:43:03
Hoi,
Ik ga bestellen. De knoop is doorgehakt.
Eerst ben ik gaan passen in een 'echte' winkel. Dan heb ik het kleed gekozen op de website dat ik het mooiste vond in de winkel.
Gisteren is er een naaister langs geweest om mijn maten te nemen. Zij had er blijkbaar alle vertrouwen in! Als er iets mis kan het bij haar laten retoucheren.
Even de rekensom; in de winkel kostte het kleed ongeveer 1500 euro. Op JenJenhouse, € 150. Let wel, je moet rekening houden met invoerrechten, dus ik reken op een € 250 in totaal.
In het slechtste geval ben ik € 250 kwijt... Helaas dan.
|
|
Romina
10-8-2013
|
23-3-2013 11:07:22
Hoi,
Mijn kleed is, samen het mama haar kleed, dinsdag toegekomen! Alles past. Enkel men onderrok is iets te lang, maar dat is niet zo een probleem... Beter te lang, dan te kort!
Het is PRACHTIG! Het lijkt écht niet goedkoop! We hebben wel een naaister die nog een aantal kleine retouches zal moeten doen (onderrok inkorten, sleep inkorten, nog een aantal dingen afhalen die ik niet mooi vind). Zij heeft ook onze maten opgemeten.
We hebben net geluk gehad en geen invoerrechten moeten betalen! Dus dat geld kan ik dan weer aan de retouches geven.
Groetjes!
|
|
Maike
14-2-2014
|
27-10-2013 11:39:50
Hey Ook ik ben aan het twijfelen of ik mijn jurk bij Jenjenhouse zou durven te bestellen. Zijn er hier nog meer bruidjes die het reeds hebben aangedurfd? Ik ben nog niet overtuigd dat ik dit zal doen. Wie helpt mij de knoop door te hakken? Groetjes
|
|
aline
23-8-2014
|
27-10-2013 15:11:10
Gewoon doen! Mijn kapster heeft er deze zomer een suitekleed van besteld en iedereen stond versteld van de kwaliteit... Het leek echt een dure jurk..: uiteraard zal er mss wel wat verschil zitten tussen een kleed van jenjenhouse en een kleed van 1500 euro, maar is dat niet normaal? Wedden dat je met zen mooi afgewerkt kleed van 250 euro evenveel complimenten zal krijgen als met dat van 1500 euro? Het doet alleen minder pijn in je portemonnee! Ik ben overtuigd en twijfel er geen seconde meer over. In februari of maart bestel ik mijn kleed van jenjenhouse!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|