TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nele
19-5-2007
|
4-10-2006 11:02:34
ik zou toch voor Coldplay gaan! Enkel dat koppel zelf zal zich dat nog herinneren denk ik. De andere gasten zullen dat zeker niet merken, en zoals je zegt: het is een zeer persoonlijke keuze, waarom mag je dan niet hetzelfde kiezen?
|
|
Lieve
1-9-2006
|
4-10-2006 11:05:30
Hey,
wij hadden Gorecki van Lamb. Een prachtig nummer met een prachtige, heel toepasselijke tekst en zeker alternatief. Wij hebben er een rumba op gedanst, maar je kan er ook op slowen.
Hieronder een stukje van de tekst...
If I should die this very moment I wouldn't fear for i've never known completeness like being here wrapped in the warmth of you loving every breath of you still my heart this moment or it might burst
all this time I've loved you and never known your face all this time I've missed you and searched this human race here is true peace here my heart knows calm safe in your soul bathed in your sighs wanna stay right here 'til the end of time, 'til the earth stops turning
Groetjes, Lieve
|
|
pascale
14-4-2007
|
4-10-2006 11:15:48
hallo, Wij hebben ook een liedje die de tekst niet veel met liefde te maken heeft. Maar we hebben samen voor de eerste keer gedanst op dit liedje en het is zo mooi en we waren zo verliefd. Dat we dit gekozen hebben voor onze openingsdans. De herinering alleen aan toen het allemaal begon en het dan nog eens dansen voor ons openingsdans,vind ik gewoon supper. wat er op die tekst staat of wat ze wil bedoelen dat laten we gewoon in de wind.Het is een mooi liedje en een mooie herinering. Ik weet niet of je het kent(dancing in de dark van Jessy) vele groeten, Skally
|
|
Ellen
|
4-10-2006 11:20:46
Hallo hallo, Eindelijk nog eens iemand die Coldplay wil! Mijn vriend en ik zijn er gek op dus bij ons moet het zeker en vast ook Coldplay zijn. Yellow vind ik ook niet echt geschikt als openingsdans.. Bij ons zal het allicht sparks worden. Gravity is ook een heel mooi. Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen.
Groetje, Ellen 07/07/'07 www.jurgenenellen.bruiloftsite.nl
|
|
Miriam
28-10-2006
|
4-10-2006 11:39:19
Wij hebben een liedje van Elvis Costello (maar niet I want you :)). Het enige wat ik vrees is dat het voor iedereen onbekend gaat zijn...
Mooie opties zijn ook Heather Nova (heart and shoulder, paper cup, mesmerised), Jewel, Ben Harper (My beloved one), Travis, Jeff Buckley... zijn bij ons allemaal de revue gepasseerd :)
Succes met de zoektocht! Miriam
|
|
ellen
4-11-2006
|
4-10-2006 13:37:32
Allemaal al heel erg bedankt! Welk liedje nemen jullie van Elvis Costello Miriam? Blijf maar tips doorsturen ik ga ze allemaal eens opsporen en wanneer er eentje tussen zit ga ik het hier zeker plaatsen. Spannend volgende maand deze tijd zijn we al man en vrouw (wij trouwen op 04/11/06).. het kriebelt al in mijn buik als ik er aan denk.
|
|
Freya
11-8-2007
|
4-10-2006 13:38:30
Mijn broer heeft een eigen groepje. En zij gaan voor ons een nummer schrijven dat reflecteerd op ons leven samen! Tijdens de koffie geven zij een optreden accoustisch. Wij hebben hun een playlist gegeven met allemaal romantische songs die ze tegen dan instuderen. Ze gaan een half uurtje optreden en dan als afsluiter spelen ze onze openingsdans. En daarna neemt de dj gewoon over. Dus als je iemand zou kennen... vraag het hen eens, ze moeten daarom niet komen optreden, maar ze kunnen het wel op cd zetten. Nog veel geluk! Freya (11.08.2007)
|
|
Vicky
7-9-2007
|
4-10-2006 13:41:19
Hey,
Mijn vriend en ik hebben elkaar leren kennen op een fuif 9 jaar geleden. We zijn letterlijk tegen elkaar gebotst tijdens de eerste slow van die avond. Ik was op weg naar buiten toen. Zat een beetje met LDVD en had geen zin in al dat 'plakkerige' gedoe. Mijn toekomstige was op zoek naar een meisje om mee te slowen en botste dus letterlijk tegen mij aan. Hij was aangenaam verrast en hij vroeg mij om te dansen met hem. Ik had hem wel al opgemerkt eerder die avond omdat ik vond dat hij een hele mooie mond en tanden had. Het was namelijk een carnavalfuif en hij was zó verkleed dat ik alleen dit stukje van zijn gezicht kon zien. En toevallig kwamen we elkaar op dat moment dus tegen. Zijn nu nog altijd samen en gaan volgend jaar trouwen! Ik was trouwens verkleed als heks!!! Hoe romantisch!!! Hehe... Het liedje dat ze tijdens onze eerste slow speelden van 'Frozen' van Madonna. Ben normaal niet zo Madonna-achtig maar we gaan dat toch wel nemen als openingsdans denk ik. Als ze dat tenminste kunnen spelen. Normaal mag dit liedje niet meer gedraaid worden ivm met die plagiaat rechtzaak. 'Mia' van Gorki vinden wij ook heel mooi. Een liedje waar we alletwee 'de kriebels' van krijgen. Maar dit is dan misschien ook wel weer een cliché liedje??? Mijn zus had 'Nothing else Matters' van Metallica. Dit was ook hun eerste slow samen. Daarmee dat ze dit gekozen hadden.
Maar ik zou misschien als ik jullie was toch ook gewoon voor Coldplay gaan. Er is inderdaad maar één koppel dat dit liedje bekend in de oren gaat klinken. Wij nemen als uittredelied in de Kerk 'The best is yet to come' van Novastar. Toch ook wel iets alternatiever?
Groeten en nog veel succes,
Vicky 797
|
|
Miriam
28-10-2006
|
4-10-2006 15:26:54
Ons liedje is Still van zijn cd North. Heel mooi album trouwens, staan nog pareltjes op.
Groetjes! Miriam 28/10/06
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
4-10-2006 16:19:56
Wij hadden 'Ik hou van u' van Noordkaap. Ook het eerste liedje waar we samen op gedanst hebben en sindsdien is dat dus 'ons' liedje!
Groetjes,
Sylvie 11/03/06
|
|
Lien
28-7-2007
|
5-10-2006 7:16:45
The best is yet to come van novastar...wel gepaste tekst en heb het al op 2 feesten gehoord en gezien, vind het een echte aanrader.
|
|
saskia
7-9-2007
|
5-10-2006 18:39:53
ik vind ook wel dat je voor je eigen keuze moet gaan, anders achteraf misschien spijt van... vriendin had papercup van heather nova was ook wel echt kippevel en niet zo bekend wij gaan voor nothing else matters groetjes sas 677
|
|
davida
8-9-2006
|
5-10-2006 19:03:47
hey wij hadden you are van dolly parton echt een mooie tekst grtjs
|
|
David
8-7-2006
|
7-10-2006 8:22:05
Heykes,
kan niet anders dan de anderen gelijk geven: neem een liedje dat voelt alsof het voor jullie gemaakt is, ongeacht of iemand anders het al heeft genomen of wat dan ook. Wij hadden Michael Bolton met Once in a lifetime. Geen kat die al van dat liedje had gehoord, maar het was echt op ons lijf geschreven. Ben zo blij dat we bij onze keuze zijn gebleven.
Groetjes Wendy O8/07/2006
|
|
Evelien
8-9-2007
|
9-10-2006 8:33:28
Hey,
wij gaan ook voor Coldplay Yellow! Heel mooi nummer en we gaan er (zelfs al is dit moeilijk) toch op slowen!
|
|
Sheron
2-2-2008
|
11-10-2006 11:53:28
Helaba,
Bij ons wordt het 'Into my arms' van Nick Cave, super nummer en origineel, eindelijk iets anders dan Coldplay ;-)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|