Terug naar overzicht
Ik ben er geweest en heb er ook mijn jurk gekocht. Ik heb absoluut geen klachten over de service, het is daar voor mij super goed meegevallen. Ik had ook altijd dezelfste verkoopster ter beschikking (net of ze daar ergens wel op letten). Je krijgt er de tijd die je nodig hebt en ze proberen je niets aan te smeren waar je niet goed mee staat.Dat is mijn ervaring daar. Ik raad deze winkel wel aan.Veel succes!!Catherine27.05.2006
hallo,Ik raad deze winkel ook zeker aan hoor! Een heel goede service en ze zijn er supervriendelijk. Het is inderdaad zo dat je je persoonlijke verkoopster hebt gedurende de hele tijd. Er is een uitgebreide keuze tussen verschillende merken. Ik heb er mijn kleed gevonden en mijn zus 7 jaar geleden ook al. Deze keer heeft ook mijn moeder haar kleren er gekocht.Zeker is gaan kijken!! In november hebben ze een modeshow in de winkel en dan mag je zelf in de rekken neuzen. Dat was eigenlijk wel tof. groetjessofie
HeyIk heb ook alleen nog maar lof gehoord over deze zaak. Ikzelf heb op 14 oktober een afspraak. Ik hoop dat ik het kleedje van mijn dromen vind...Groetjes Nadia16/6/07
Zelfde ervaring hier! Alleen maar positieve dingen te vertellen. Ik heb er vorig jaar in oktober m'n kleed besteld en ook m'n moeder en schoonmoeder hebben daar hun kleren gekocht. Zeer vriendelijke verkoopsters, zelfs nadat m'n schoonzusje (die een paar maanden na ons trouwde) daar eerst is gaan passen en dan toch ergens anders gekocht heeft. Ik heb me dan laten overhalen om ook in die andere winkel m'n suitekleed voor die trouw te halen, maar daar heb ik dik spijt van! 'k Was liever weer bij Maxim's geweest. Als ik ooit nog een suitekleed nodig heb, (heb nog een broer en schoonzus die niet getrouwd zijn...) dan ga ik zeker terug bij Maxim's kijken!Groetjes,Sylvie11/03/06
ik denk dat dit inderdaad een hele goede winkel is. Ikzelf heb een afspraak in hun winkel te mechelen op 21 oktober. aan de telefoon waren ze toch ontzettend vriendelijk. De bruidskledij die ik zeker wou bekijken gingen ze ervoor zorgen dat die dag zeker in de winkel waren.
Ik ben vorige donderdag geweest (op afspraak) en ze waren supervriendelijk, geven een eerlijke mening, ik mocht alles passen wat ik wou, ruime keuze en jawel heb er mijn droomjurk gevonden.Zeker een aanrader!!groetjes,Evi