TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
7-9-2012
|
14-11-2012 10:26:00
Veel plezier met passen! Ik ben ook bij Pierre-Yves en bij Couture Ann geweest...uiteindelijk bij Ann gekocht. Zo veel mogelijk passen en niet te snel beslissen ;-) niet aantrekken als je meerdere keren naar dezelfde winkel terug gaat hoor...succes!
groetjes
Sandra
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
14-11-2012 10:43:46
Hey Nathalie
Zeker niet te snel beslissen. Waarom zou je dat favoriete kleedje niet opnieuw mogen passen? Ik had ook een favoriete kleedje, maar ik had het nog niet gekocht, omdat ik niet 100% overtuigd was. Al chance, want toen ik het opnieuw ging passen, deed het niks bij mij. Veel succes!
|
|
Lynn
1-6-2013
|
14-11-2012 11:10:27
Hi Nathalie,
Bij La Sposa in Roeselare zijn ze ook super vriendelijk en hebben ze heel veel keuze (meer dan bij prima donna in elk geval) En zeker niet twijfelen om opnieuw afspraken te maken om te gaan passen
Gr
|
|
caroline
1-6-2013
|
14-11-2012 11:11:22
Schrijf de merken op van de jurken die je mooi vind, op de officiële sites kan je dan makkelijk de type jurk terugvinden. Als je nog over bv 3 jurken twijfelt kan je een winkel vragen om deze 3 binnen te nemen (als ze die merken verkopen tenminste) en kan je in 1 winkel je favoriete jurken na elkaar passen. Ik weet dat dit geen probleem was bij Le Chapeau, dus elders zullen ze dat ook wel doen. Veel shopplezier nog!
|
|
kelly
13-7-2013
|
14-11-2012 11:18:26
Leuk toch he, de jurkenjacht!!! Zeker niet beslissen als je er niet 100 percent van overtuigd bent dat het JOUW jurk is, met wat geduld vind je hem zeker!!!!!Gewoon passen en passen en nog eens passen! En je favorietjes nog veel meer passen :-)
|
|
Nathalie
6-7-2013
|
14-11-2012 11:26:01
Ja, ik heb al documentje aangemaakt met mijn, tot nu toe, 2 favoriete kleedjes.
Eentje is van Couture Robel (maar ik hoop dat ze ze ook bij Pierre Yves hebben, zo kan ik het misschien dan ook nog eens aan doen) en het andere is van Prima Donna (maar dat merk hebben ze ook bij Pierre Yves, dus hopelijk hangt het er ook).
Maar dit kan je moeilijk zeggen bij Pierre Yves waarschijnlijk? Heb al 2 kleedjes aangehad die zeer mooi waren, mag ik ze hier ook eens passen?
Ik weet wel al wat mij goed afgaat, en wat mij totaal niet past. Dus daar kan ik al rekening mee houden bij Pierre Yves en Couture Ann, zodat ik niet onnodig kleedjes pas :-)
|
|
kelly
13-7-2013
|
14-11-2012 11:36:28
Ik zou dat toch zeggen ze, die verkoopsters weten toch dat je meer dan 1 winkel doet he en dan hebben ze een idee van wat je mooi vindt.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
14-11-2012 12:02:16
Bij Pierre-Yves vragen ze welke merken je mooi vindt of welk model van kleed...en dan loopt de verkoopster elke ruimte met je door en mag je kleedjes aanduiden die je graag wenst te passen...en ze hebben wel veel kleedjes hangen hoor :-) ook wel vrij veel pronovias.
Bij Ann hangt veel Ladybird (mijn kleedje oa) maar ook andere merken...hier hetzelfde..ongeveer zeggen wat je mooi vindt en dan passen maar :-). Ik denk dat ik bij Ann zeker 15 kleedjes gepast heb...als t ni meer was :-) dus passen, passen, passen is de boodschap :-)!
groetjes!
|
|
Reeja
14-9-2013
|
14-11-2012 14:12:29
Nu het ff over die maten ging: ik heb normaal maat 36-38 maar in mijn kleed zit ik aan 42!!! Werken die zaken anders ofzo?
|
|
lien
4-5-2013
|
14-11-2012 16:38:54
ja zenne, ik heb normaal 38-40 en mijn trouwkleed is een 42 :-)
|
|
Tinneke
15-6-2013
|
17-11-2012 12:38:43
Hey Nathalie, Ik heb mijn jurk gevonden bij Cermo te Turnhout. Ze hebben van verschillende merken een corner met de totaalcollectie. Het was echt een super ervaring en kan deze winkel echt aanraden! misschien kan je daar alle jurken die je gepast hebt wel allemaal naast elkaar passen. Grtz. Tinnie.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|