Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoektocht naar een kleed

14-11-2012 9:34:33
Hallo dames,

Maandag ben ik naar Prima Donna gegaan om kleedjes te passen.
Ik ben daar heel goed onthaald geweest. Mocht kleedjes uitkiezen die ik wou passen. Jammergenoeg paste ik niet in alle kleedjes... (Standaardmaat is daar 40, en ik heb een 42).

De verkoopster zei ook eerlijk wat ze mooi en niet mooi vond. Het eerste kleedje dat ik aanhad, was echt dat niet... Verkoopster haalde dan kleedje uit dat ze dacht dat beter mij zij passen. Dat kleedje was ook heel erg mooi. Nog andere kleedjes aangedaan, was niet zo mooi als dat andere. Dan toch nog een laatste kleedje gepast, iets heel anders dan, tot nu toe, het favoriete kleedje. Maar o zo mooi! Mijn zus was mooi, die vond het ook veel mooier dan het andere. Verkoopster zei; hoe meer ik er naar kijk, hoe mooier ik het vind...

Maar of dit nu het kleedje is... Ik weet het niet.. Ik vond het echt supermooi bij mij staan, het verslankte wat :-) Maar het voelde wel heel zwaar aan!

Volgende week zaterdag ga ik nog eens naar Pierre Yves en naar Couture Ann. Hopelijk kan ik daarna aan mijn tweede pasronde beginnen (ik hoop om tussen kleedjes dat ik twijfel, nog eens een afspraak te kunnen maken om ze nog eens te passen) en een besluit kan nemen.

Kan mij al voorstellen dat ik ga twijfelen tussen kleedjes van verschillende winkels, dus dan moet ik nog eens bij de verschillende winkels afspraak maken om dat favoriete kleedje te passen, ook al koop je het dan achteraf niet?

Grtjs!
Nathalie

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1001

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-11-2012 10:26:00

Veel plezier met passen!
Ik ben ook bij Pierre-Yves en bij Couture Ann geweest...uiteindelijk bij Ann gekocht.
Zo veel mogelijk passen en niet te snel beslissen ;-) niet aantrekken als je meerdere keren naar dezelfde winkel terug gaat hoor...succes!

groetjes

Sandra

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik14-11-2012 10:43:46

Hey Nathalie

Zeker niet te snel beslissen. Waarom zou je dat favoriete kleedje niet opnieuw mogen passen? Ik had ook een favoriete kleedje, maar ik had het nog niet gekocht, omdat ik niet 100% overtuigd was. Al chance, want toen ik het opnieuw ging passen, deed het niks bij mij. Veel succes!

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik14-11-2012 11:10:27

Hi Nathalie,

Bij La Sposa in Roeselare zijn ze ook super vriendelijk en hebben ze heel veel keuze (meer dan bij prima donna in elk geval)
En zeker niet twijfelen om opnieuw afspraken te maken om te gaan passen

Gr

caroline
1-6-2013
 Meld misbruik14-11-2012 11:11:22

Schrijf de merken op van de jurken die je mooi vind, op de officiële sites kan je dan makkelijk de type jurk terugvinden. Als je nog over bv 3 jurken twijfelt kan je een winkel vragen om deze 3 binnen te nemen (als ze die merken verkopen tenminste) en kan je in 1 winkel je favoriete jurken na elkaar passen. Ik weet dat dit geen probleem was bij Le Chapeau, dus elders zullen ze dat ook wel doen. Veel shopplezier nog!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik14-11-2012 11:18:26

Leuk toch he, de jurkenjacht!!!
Zeker niet beslissen als je er niet 100 percent van overtuigd bent dat het JOUW jurk is, met wat geduld vind je hem zeker!!!!!Gewoon passen en passen en nog eens passen!
En je favorietjes nog veel meer passen :-)

Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik14-11-2012 11:26:01

Ja, ik heb al documentje aangemaakt met mijn, tot nu toe, 2 favoriete kleedjes.

Eentje is van Couture Robel (maar ik hoop dat ze ze ook bij Pierre Yves hebben, zo kan ik het misschien dan ook nog eens aan doen) en het andere is van Prima Donna (maar dat merk hebben ze ook bij Pierre Yves, dus hopelijk hangt het er ook).

Maar dit kan je moeilijk zeggen bij Pierre Yves waarschijnlijk? Heb al 2 kleedjes aangehad die zeer mooi waren, mag ik ze hier ook eens passen?

Ik weet wel al wat mij goed afgaat, en wat mij totaal niet past. Dus daar kan ik al rekening mee houden bij Pierre Yves en Couture Ann, zodat ik niet onnodig kleedjes pas :-)

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik14-11-2012 11:36:28

Ik zou dat toch zeggen ze, die verkoopsters weten toch dat je meer dan 1 winkel doet he en dan hebben ze een idee van wat je mooi vindt.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-11-2012 12:02:16

Bij Pierre-Yves vragen ze welke merken je mooi vindt of welk model van kleed...en dan loopt de verkoopster elke ruimte met je door en mag je kleedjes aanduiden die je graag wenst te passen...en ze hebben wel veel kleedjes hangen hoor :-) ook wel vrij veel pronovias.

Bij Ann hangt veel Ladybird (mijn kleedje oa) maar ook andere merken...hier hetzelfde..ongeveer zeggen wat je mooi vindt en dan passen maar :-).
Ik denk dat ik bij Ann zeker 15 kleedjes gepast heb...als t ni meer was :-) dus passen, passen, passen is de boodschap :-)!

groetjes!

Reeja
14-9-2013
 Meld misbruik14-11-2012 14:12:29

Nu het ff over die maten ging: ik heb normaal maat 36-38 maar in mijn kleed zit ik aan 42!!! Werken die zaken anders ofzo?

lien
4-5-2013
 Meld misbruik14-11-2012 16:38:54

ja zenne, ik heb normaal 38-40 en mijn trouwkleed is een 42 :-)

Tinneke
15-6-2013
 Meld misbruik17-11-2012 12:38:43

Hey Nathalie,

Ik heb mijn jurk gevonden bij Cermo te Turnhout.
Ze hebben van verschillende merken een corner met de totaalcollectie.
Het was echt een super ervaring en kan deze winkel echt aanraden!
misschien kan je daar alle jurken die je gepast hebt wel allemaal naast elkaar passen.
Grtz. Tinnie.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info